اصفهان گلس مایند معرفی برگزیدگان سی و سومین جشنواره تئاتر اصفهان - اصفهان گلسمایند

سی و سومین جشنواره تئاتر استان اصفهان با معرفی برترینها در بخش‌های مختلف به کار خود پایان داد.

معرفی برگزیدگان سی و سومین جشنواره تئاتر اصفهانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ بنابر اعلام سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان در آیین اختتامیه سی و سومین جشنواره تئاتر استان اصفهان که با حضور هنرمندان و مسوولان فرهنگی و هنری در تالار هنر برگزار شد از برگزیدگان بخش‌های مختلف با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی قدردانی شد.

در بخش بازیگری بانوان رتبه اول به فائزه بختیار برای نمایش “بانو آئویی”، رتبه دوم به رادنوش مقدم برای نمایش “پک” و سمیه جعفری منش برای نمایش “دویچلند” و رتبه سوم نیز به ساناز نوربخش برای نمایش “در سوگ شب هزار و یکم” و الهام زنجانی برای نمایش “مرثیه‌ای بر بهارنارنج‌های پلاسیده” تعلق گرفت.

در بخش بازیگری آقایان، سام کوراوند برای نمایش “دویچلند”، فرزاد قاسمی برای نمایش “پک”، رضا صالحی برای نمایش “غلامرضا لبخندی” و پیام میرکی برای نمایش “ترانه‌ای برای آیدا” رتبه‌های اول تا چهارم را کسب کردند.

رتبه‌های اول تا سوم در بخش کارگردانی نیز به ترتیب به هومن حیدری برای نمایش “دویچلند”، فاطمه کاظمی برای نمایش “یک اتفاق ساده” و قادر طباطبایی برای نمایش “مرثیه‌ای بر بهارنارنج‌های پلاسیده” و همچنین فاطمه بختیار برای نمایش “بانو آئویی” اختصاص یافت.

ماهی آقابابایی در بخش گریم برای نمایش “مرثیه‌ای بر بهارنارنج‌های پلاسیده”، قادر طباطبایی در بخش طراحی نور برای نمایش “مرثیه‌ای بر بهارنارنج‌های پلاسیده”، علیرضا عسکری فر در بخش پوستر و بروشور برای نمایش “خط قرمز” و هستی خان‌دایی در بخش لباس برای نمایش “بانو آئوئی” به عنوان برترین‌ها اعلام شدند.

مهدی سدهی و مهدی رضایی برای نمایش”غلامرضا لبخندی”، قادر طباطبایی برای نمایش “مرثیه‌ای برای بهارنارنج‌های پلاسیده” و علی کج باف برای نمایش “بانو آئویی” در بخش طراحی صحنه موفق به کسب رتبه اول تا سوم شدند.

در بخش موسیقی نیز محمد نادری برای نمایش “در سوگ شب هزار و یکم”، مهدی بهبودی برای نمایش “بانو آئویی” و نیما شهبازی برای نمایش “مرثیه‌ای برای بهارنارنج‌های پلاسیده” رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

هیئت‌داوران در بخش نویسندگی گزینه‌ای برای رتبه اول انتخاب نکردند و رتبه‌های دوم و سوم را به ترتیب به هومن حیدری برای نمایش “دویچلند” و فاطمه کاظمی برای نمایش “یک اتفاق ساده” اختصاص دادند.

دو اثر “دویچلند” و “یک اتفاق ساده در یک زندگی بی نهایت معمولی” از جمله نمایش‌های مورد حمایت تالار هنر بوده که دویچلند از ۱۸ مهر تا ۲ آبان نمایش داده شد و نمایش دوم نیز به زودی به اجرا در خواهد آمد.

هیئت‌داوران متشکل از سیروس همتی، توحید معصومی و قطب الدین صادقی با توجه به ضوابط مرکز هنر‌های نمایشی مندرج در فراخوان جشنواره، نمایش‌های”دویچلند” به کارگردانی هومن حیدری و “یک اتفاق ساده در یک زندگی بی نهایت معمولی” به کارگردانی فاطمه کاظمی را بدون ترتیب اولویت به دبیرخانه چهلمین جشنواره بین‌المللی فجر معرفی کردند.

سی و سومین جشنواره تئاتر استان اصفهان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، انجمن هنر‌های نمایشی استان، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و حوزه هنری استان ۱۸ تا ۲۱ آبان ۱۴۰۰ برگزار شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 109 views بار دسته بندی : علمی فرهنگی تاريخ : 13 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.