اصفهان گلس مایند هنرمند صداوسیمای اصفهان در جمع برترین های جشنواره آب - اصفهان گلسمایند

برگزیدگان فراخوان ساخت انیمیشن، موشن گرافی و کلیپ مدیریت مصرف بهینه آب در اصفهان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ دبیر این جشنواره گفت: در بخش کلیپ بزرگسالان نیز اثر “تنگ ماهی” ساخته جواد استکی از صدا و سیمای مرکز اصفهان و “قبض آب” ساخته علی مهیاری و در بخش کلیپ خردسالان آثار محمد ارسلان جنگروی، آسنا جنگروی و یونس پورپیرعلی قابل تقدیر شناخته شدند.
حمید عوض زاده افزود: بیش از ۵۰ اثر به دبیرخانه فراخوان رسید که پس از بررسی و داوری، انیمیشن های”آب مجازی” ساخته میلاد براتی و “آب سالم” ساخته مشترک آیت نادری و عاطفه سادات حسینی به عنوان آثار برتر انتخاب شدند. در این بخش همچنین موشن گرافی”آب و زندگی” ساخته بهنام معتمدی شایسته تقدیر شناخته شد.

وی با اشاره به فراخوان تهیه کلیپ و انیمیشن و موشن گرافیکی در زمینه‌ی مدیریت مصرف آب و اهمیت خیال آب در خرداد ماه در استان گفت: در بخش فوتو کلیپ و دابسمش نیز آثار اکرم یوسفی، حانیه رحیمی و محمد امین رحیمی به عنوان آثار قابل تقدیر معرفی شدند.
عوض زاده یکی از رسالت‌ها اجتماعی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان را حمایت از برنامه‌های فرهنگی در زمینه اهمیت آب و همچنین مدیریت مصرف بهینه آب در سطح استان و برای همه شهروندان بیان کرد و افزود: این جشنواره به همت شرکت آب و فاضلاب، ذوب آهن و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.
به زودی آثار برگزیده این فراخوان از طریق فضای مجازی برای علاقه‌مندان عرضه می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 112 views بار دسته بندی : علمی فرهنگی تاريخ : 4 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.