اصفهان گلس مایند پاپی، برای رقابت های جهانی آماده می شود - اصفهان گلسمایند

حمیدرضا پاپی، عضو تیم ملی جودو ایران، این روزها خودش را برای حضور در رقابت های ارتش ها و کارگران جهان آماده می‌کند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اصفهان؛ قهرمان جودوی ایران به سخت گذشتن سال قبل بر جودو به دلیل کرونا اشاره کرد و گفت: تمامِ اماکنِ ورزشی در بسیاری از مواقع تعطیل بود که شرایط را برای آماده سازی سخت می کرد؛ ولی با وجود این شرایط، با حضور در اماکن دیگر و تمرینات انفرادی و کوهپیمایی، تا حدودی آمادگی نسبی خودم را حفظ کردم.

حمیدرضا پاپی افزود: از هشت سالگی، رشته جودو را شروع کردم و پله پله، در رقابت های مختلف کشوری حضور پیدا کردم و صاحب عناوین متعدد کشوری شدم. هم اکنون، در ۲۱ سالگی، عضو تیم ملی بزرگسالان محسوب می شوم.

پاپی، تعلیق جودوی ایران را در مجامع جهانی سختتر از کرونا توصیف کرد و گفت: باید ثمره سال ها تلاش خود را به دست می آوردیم که فعلا نمی توانیم و امیدواریم که این مشکل حل شود و دوباره در میادین بین المللی حضور پیدا کنیم.

ملی پوش جودوی ایران گفت: چندین نشان رنگارنگ در رقابت های بین المللی در سال های اخیر کسب کرده ام که نشان طلای رقابت های کارگران جهان یکی از مهمترین آنهاست.

وی با انتقاد از مسوولان که از وی و ورزشکاران، حمایت چندانی نمی کنند، گفت: مسئولان چندان توجهی به این رشته ورزشی ندارند و با توجه به اینکه ملی پوش هستم، اما چندان که شاید و باید حمایت نمی شوم و این کمی مرا دلسرد می کند. حتی در رقابت های اخیر، با هزینه شخصی به مسابقات اعزام شدم.

حمیدرضا پاپی درباره رقابت های آتی خود گفت: در ماه های آینده، قرار است رقابت های جهانیِ ارتش ها و کارگران برگزار شود که امیدوارم برای کشورم افتخار کسب کنم.

رقابت های ارتش ها و کارگران جهان، به ترتیب مرداد و مهر امسال به میزبانی ایتالیا و فرانسه برگزار خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 97 views بار دسته بندی : ورزشی تاريخ : 15 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.