اصفهان گلس مایند پایان اولین مرحله از درساژ در استان اصفهان - اصفهان گلسمایند

نخستین مرحله رقابت‌های درساژ استان اصفهان پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اصفهان؛ مسئول کمیته درساژ هیئت سوارکاری استان با بیان اینکه این رقابت‌ها پس از گذشت دو سال برگزار شد، گفت: این رقابت‌ها در دو رده زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال با حضور ۳۰ سوارکار برگزار شد.

سیروس قدرتی پور افزود: رشته درساژ مهمترین و اساسی‌ترین رشته سوارکاری محسوب می‌شود که پایه و اساس سوارکاری حرفه‌ای از آن شروع می‌شود.

وی گفت: درساژ، مادر سوارکاری محسوب می‌شود؛ رشته‌ای که هماهنگی بین اسب و سوارکار را به وجود می‌آورد و باعث می‌شود سوارکار از نظر تکنیکی و قاعده، خود را با اسب تنظیم کند.

مسئول کمیته درساژ هیئت سوارکاری استان اصفهان در پایان گفت: این رقابت‌ها در ۹ مرحله دیگر و تا پایان سال ادامه خواهد داشت و مرحله دوم هم مرداد برگزار می‌شود.

اما نتایج برترین‌های نخستین دوره رقابت‌های سوارکاری در بخش درساژ استان اصفهان در رده سنی بالای ۱۶ سال المیرا عامری با اسب کالوارو از باشگاه پارادایس رتبه نخست، محمدرضا کلوشانی با اسب کت واک ابراس از باشگاه پارادایس رتبه دوم و مقام سوم را کیانا معمار با اسب سانرایز از باشگاه پردیسان کسب کرد.

همچنین در رده سنی زیر ۱۶ سال این رقابت‌ها مقام نخست را تینا هنرمند با اسب دماندا از باشگاه اصفهان، مقام دوم را زهرا عطریان با اسب اسپارتان از باشگاه اصفهان، مقام سوم را سید علی نژاد موسوی با اسب بولووی از باشگاه پارادایس از آن خود کردند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 116 views بار دسته بندی : ورزشی تاريخ : 3 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.