اصفهان گلس مایند پیوستن گروه‌های مختلف به پویش بزرگ «همه خادم الرضاییم» - اصفهان گلسمایند

همزمان با دهه آخر صفر

اصناف، بازاریان و کارمندان اصفهانی همزمان با گروه‌های مختلف به پویش «همه خادم الرضاییم» پیوستند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مسوول کانون تخصصی خبر و فضای مجازی آستان قدس رضوی در اصفهان با اشاره به استقبال مردم اصفهان از این پویش گفت: هر کسی در هر شغل و جایگاهی که باشد به عشق امام رضا علیه السلام می‌تواند با انجام یک کار خیر و خداپسندانه به این پویش بپیوندید.

مهدی ستوده افزود: پس از پیوستن به این پویش تصاویر و ویدیو‌های خود را با هشتک #همه_خادم_الرضاییم در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

وی با بیان اینکه این پویش تا شام شهادت امام رضا علیه‌السلام ادامه دارد گفت: اصناف اصفهان با پویش «همه خادم الرضاییم» در دهه آخر صفر همراه شدند و خود را برای خدمت‌رسانی گسترده به محرومان، نیازمندان و مردم آماده کردند.

مسوول کانون تخصصی خبر و فضای مجازی آستان قدس رضوی اصفهان با اشاره به اینکه «همه خادم الرضاییم؛ نجات انسان، رسم مسلمانی» شعار محوری آستان قدس رضوی در این ایام خواهد بود، افزود: همه ما خادم مردم هستیم و این شعار متناسب با شرایط حاضر انتخاب شده است.

ستوده گفت: در فراخوان این پویش از علاقمندان دعوت می‌شود موضوعات مرتبط با این اقدام حسنه از جمله عکس و فیلم‌های با کیفیت موبایلی، خبر، گزارش، مصاحبه، عکس خبری، تک عکس، گزارش تصویری، طراحی پوستر و اینفوگرافی، انواع نماهنگ‌های تصویری، مستندپویا نمایی و موشن گرافی، پادکست‌های صوتی خود را به کانون خبر و فضای مجازی آستان قدس رضوی اصفهان ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه از بهترین آثار ارسالی تجلیل خواهد شد تاکید کرد: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را به شماره تلفن همراه ۰۹۱۳۴۶۲۸۰۱۸ ارسال کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 92 views بار دسته بندی : علمی فرهنگی تاريخ : 2 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.