اصفهان گلس مایند کمترین تخلفات باشگاه داران اصفهانی از دستورات ستاد کرونا - اصفهان گلسمایند

باشگاه داران و مجموعه‌های ورزشی استان اصفهان کمترین میزان تخلف و از دستورات ستاد کرونا و کمترین میزان ابتلای ورزشکاران به کرونا را داشته اند.

کمترین  تخلفات باشگاهداران اصفهانی از دستورات ستاد کرونابه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رئیس هیئت پزشکی، ورزشی استان در مجمع سالیانه هیئت پزشکی، در سرای ورزشکاران، با اشاره به اینکه تمام ظرفیت این هیئت و زیر مجموعه‌های آن برای کنترل کرونا در ورزش صرف شده گفت: در ۱۵ ماه گذشته با توجه به حساسیت شرایط تمام برنامه‌ها با محوریت ورزش سالم در شرایط کرونا بود.
احمد باقری مقدم، بابیان اینکه بیشترین آسیب و چالش را در شرایط کرونا ورزش و اماکن ورزشی دیدند، افزود: تلاش این هیئت به عنوان مجری سلامت ورزش استان این است که در کنار فعالیت‌های ورزشی، سلامتی و تندرستی ورزشکاران را با رعایت تمامی نکات بهداشتی در اماکن ورزشی تامین کند.
وی اصفهان را یکی از استان‌های موفق در زمینه کنترل کرونا در ورزش دانست و گفت: در یک سال گذشته با همکاری تمامی باشگاه‌ها و مجموعه‌های ورزشی با ستاد کرونا و هیئت پزشکی، ورزشی کمترین میزان تخلف از دستورات ستاد کرونا و کمترین میزان ابتلای ورزشکاران استان را در حوزه ورزش استان اصفهان داشته است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 99 views بار دسته بندی : ورزشی تاريخ : 9 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.