اصفهان گلس مایند رونمایی از پویش ملی نامه ایرانیان به رئیس‌جمهور سیزدهم - اصفهان گلسمایند

عصر دیروز در آیینی از «پویش ملی نامه ایرانیان به رئیس‌جمهور سیزدهم» رونمایی شد.

رونمایی از پویش ملی نامه ایرانیان به رئیس‌جمهور سیزدهمبه گزارش اصفهان گلس، مسئول بسیج استادان استان اصفهان در این آیین گفت: همانطور که انتخابات برای آحاد جامعه مسأله‌ای مهم است برای نخبگان جامعه هم دارای اهمیت است و همه باید برای تحقق حضور حداکثری تلاش کنیم.

محمد باقری افزود: پویش نامه ایرانیان به رئیس‌جمهور طرحی مشترک بین بسیج استادان کشور و خبرگزاری فارس و شامل طرح جامع و کامل از برنامه‌های انتخاباتی بسیج استادان استان اصفهان است.

وی توضیح داد: در این طرح ۳۵ مسأله دارای اولویت از جمله مباحث آب و مشکلات زیست‌محیطی، آلودگی هوا، سرمایه‌های اجتماعی، اشتغال و کارآفرینی،‌ آموزش عالی،‌ پدافند غیر عامل، موانع جهش تولید، حاشیه‌نشینی، بیکاری و افزایش فاصله طبقاتی شناسایی و بررسی شد.

مسئول بسیج استادان استان اصفهان درباره روند کار این پویش گفت: همه نامه‌های این پویش جمع‌آوری می‌شود و در اختیار رئیس‌جمهور منتخب مردم قرار می‌گیرد.

باقری درباره نقش بسیج استادان در انتخابات ۱۴۰۰ توضیح داد: ما در ۴ حوزه تحقق حضور حداکثری، تبیین ابعاد دولت جوان حزب‌اللهی، تبیین قدرت قوه مجریه و مطالبه‌گری در زمینه ریاست جمهوری و شورای شهر اقدامات زیادی را انجام داده است.

در این آیین با حضور سردار مجتبی شیروانیان مدیرکل حفظ ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان، علی صالحی مدیر خبرگزاری فارس اصفهان و جمعی از فرماندهان دفاع مقدس به‌ طور رسمی از «پویش ملی نامه ایرانیان به رئیس‌جمهور سیزدهم» رونمایی شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 332 views بار دسته بندی : سیاسی تاريخ : 26 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.