اصفهان گلس مایند شکست بزرگترین جنگ تاریخی علیه نظام - اصفهان گلسمایند

معاون سیاسی سپاه پاسداران:

بزرگترین جنگ تاریخی علیه نظام شکست خورد و تلاش دشمن برای تجزیه و سوریه سازی ایران ناکام ماند.

حوادث اخیر کشور دشمنی استکتبار علیه ملت ایرانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره ملی شهید شاخص بسیج رسانه شهید سید محمدحسین نواب و گرامیداشت ۲۲ شهید رسانه استان اصفهان با اشاره به اینکه امروز به جوانان القا می‌شود که حلال مشکلات ارتباط با آمریکا است، گفت: انقلاب اسلامی با صراحت اعلام کرده کنار مظلومان عالم قرار گرفته و همین باعث وحشت در دل ظالمان عالم شده و همین علت دشمنی علیه ملت ایران است.

سردار یدالله جوانی با بیان اینکه برای جوانان تبیین نمی شود که آمریکا یک نظام سرمایه داری خون آشام است، افزود: انقلاب اسلامی به دنبال چپاول ملت‌ها نیست بلکه دنبال بستر سازی رشد و کرامت انسان‌ها و زمینه سازی ظهور است و این با قدرت‌های شیطانی عالم تفاوت دارد.

وی با اشاره به اینکه دشمن دنبال تجزیه و سوریه سازی ایران است، گفت: برای دشمنان سخت است که ۴۳ سال با نظام جمهوری اسلامی دشمنی کرده اند اما انقلاب هر روز قوی‌تر شده و به همین جهت به دنبال اغتشاش و تغییر شرایط هستند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بزرگترین جنگ تاریخی علیه نظام شکست خورده و دشمنان ناکام ماندند.

وی با بیان اینکه در بوسنی و هرزگوین قلب اروپای مدعی حقوق بشر افرادی به جرم مسلمان بودن مورد ظلم و ستم و کشتار قرار گرفتند گفت: وحشی‌ترین تروریست‌های داعش در سوریه اهل اروپا بودند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 351 views بار دسته بندی : سیاسی تاريخ : 24 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.