اصفهان گلس مایند آبرسانی سیار به ۳۰۵ روستا در استان اصفهان - اصفهان گلسمایند

در تابستان امسال به ۳۰۵ روستای استان اصفهان آبرسانی سیار می‌شود.

آبرسانی سیار به ۳۰۵ روستا در استان اصفهانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، وقوع خشکسالی‌های مستمر را در کاهش کیفیت منابع آبی بسیاری از روستا‌ها تاثیر گذار دانست و گفت: در تابستان امسال با استفاده از ۶۰ دستگاه تانکر به ۳۰۵ روستای این استان آبرسانی می‌شود.
ناصر اکبری افزود: در تابستان جاری با تانکر به ۱۸۵ روستا در نایین، ۱۶۱ روستا در اردستان، ۸۵ روستا در کوهپایه، ۶۳ روستا در چادگان، ۶۰ روستا در براآن و کرارج، ۴۳ روستا در نطنز، ۳۳ روستا در بویین و میاندشت، ۲۸ روستا در فریدن، ۲۳ روستا در شهرضا، ۲۱ روستا در خور و بیابانک، ۲۱ روستا در جرقویه ۲۱، ۷ روستا در شاهین شهر و میمه و ۵ روستا در تیران وکرون آبرسانی می‌شود.
وی گفت: سال گذشته بیش از ۹۶ هزار متر مکعب آب شرب از طریق تانکر در اختیار روستائیان استان اصفهان قرار گرفت.
اکبری فاصله بسیار زیاد برخی از روستا‌ها با تاسیسات آبرسانی و سخت گذر بودن مسیر دسترسی به آن‌ها را از موانع تامین آب شرب پایدار مناطق روستایی دانست و افزود: با اجرای طرح ۱۰۰-۳۰۰ اصلاح و بازسازی ۳۰۰ کیلومتر شبکه آب روستایی در بازه زمانی ۱۰۰ روزه در دستور کار قرار گرفت.
معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان هدف از اجرای طرح ۱۰۰-۳۰۰ را تامین آب آشامیدنی سالم و پایدار به روستا‌ها بیان کرد و گفت: سال گذشته با اجرای این طرح، آب شرب پایدار ۶۶ روستا در استان اصفهان تامین شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 112 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 15 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.