اصفهان گلس مایند آزمون‌های غیرمخرب ۱۱ دکل خط تله‌سیژ ناژوان - اصفهان گلسمایند

آزمون‌های غیرمخرب روی ۱۱ دکل خط تله‌سیژ ناژوان برای اطمینان از سالم بودن شفت‌ها، حرکت در مسیر صحیح استاندارد در حال انجام است.

آزمون‌های غیرمخرب ۱۱ دکل خط تله‌سیژ ناژوانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان با بیان اینکه خط تله‌سیژ ناژوان از ۱۳ دکل تشکیل شده گفت: آزمون‌های غیرمخرب (NDT) شش دکل آن در اسفند ۱۴۰۰ با فرایند استانداردسازی این ظرفیت تفریحی کلان‌شهر اصفهان صورت گرفت و از هفت دکل باقیمانده، عملیات آزمون‌های غیرمخرب چهار دکل به صورت کامل انجام شده است.

سعید ساکت با اشاره به انجام ۲۵ درصد آزمون‌های غیرمخرب بر روی خطوط کابل‌راه‌ها در هر مجموعه افزود: در انجام آزمون‌های غیرمخرب ابتدا دکل‌ها مونتاژ و سپس شفت‌های آن مورد آزمایش قرار می‌گیردوپس از آن شفت‌هایی که از کارایی آن کاسته شده بود، تعیین متریال و ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۳ دکل خط تله‌سیژ ناژوان نزدیک به ۴۰۰ شفت دارد گفت: در آزمون‌های غیرمخرب صورت گرفته ۱۰۰ شفت که کارایی مؤثر آن کاهش یافته بود شناسایی و به دنبال عملیات و فرایند آزمون‌های غیرمخرب با نظارت بازرسان سازمان ملی استاندارد به صورت مجدد نصب شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 73 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 17 ژانویه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.