اصفهان گلس مایند آغاز افتتاح ۶ طرح عمرانی در استان اصفهان - اصفهان گلسمایند

با حضور وزیر راه و شهرسازی

همزمان با افتتاح ۶ طرح عمرانی در استان اصفهان ، ساخت شش هزار واحد مسکونی با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

بهره برداری از 6 طرح عمرانی با حضور وزیر راه و شهرسازیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: افتتاح مرحله اول مسکن محله همت آباد و آغاز مرحله دوم، اختتامیه مسکن مهر شهر جدید بهارستان، هفت کیلومتر باند دوم مبارکه-بروجن و آغاز روکش بتن غلتکی و آزمایشگاه جامع قیر و آسفالت ار جمله طرح‌هایی است که امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری می رسد.

علیرضا قاری‌قرآن افزود: تقاطع غیرهمسطح مسکن مهر نایین و ۱۱ کیلومتر از محور اصفهان اردستان (چهارخطه) را هم امروز محمد اسلامی در سفر به اصفهان افتتاح کرد.

به گفته وی عملیات اجرایی پنج هزار و ۸۵۴ واحد مسکونی طرح اقدام ملی محور ۳۰ کیلومتری نایین-طبس و بزرگراه پیامبر اعظم (ص) هم در سفر یک روزه وزیر راه به این استان آغاز می شود.
وی در ادامه به جزییات طرح‌های افتتاحی اشاره کرد و افزود: طرح مسکن همت‌آباد اصفهان، مدل و برنامه‌ای از بازآفرینی در وسعت بزرگ است، که با حمایت‌های مردمی اجرا می‌شود و نخستین بلوک بازسازی منازل آن با ظرفیت ۲۴ واحد آماده افتتاح است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به افتتاح آزمایشگاه جامع قیر و آسفالت هم گفت: این مجموعه قرار است مناطق مرکزی و جنوب کشور را در زمینه استاندارد و کیفی سازی قیر و آسفالت و استفاده بهینه از آن‌ها در جاده‌ها پشتیبانی کند.
قاری قرآن در ادامه به افتتاح هفت کیلومتر از باند دوم محور مبارکه-مجلسی-بروجن و شروع اجرای روکش بتن غلتکی اشاره کرد و گفت: این محور یکی از پر ترافیک‌ترین و سنگین‌ترین محور‌های مواصلاتی بین استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری و اتصال به استان‌های جنوبی کشور است.

وی با بیان اینکه تقاطع غیر همسطح مسکن مهر نایین برای سهولت ترافیک و تداخل نکردن با ترافیک شهری اجرا شده گفت: طرح تقاطع غیرهمسطح مسکن‌مهر نایین در سال ۱۳۹۸ آغاز شد، اما مدتی متوقف مانده بود که با پیگیری‌های بعمل آمده تکمیل شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود: با حضور وزیر همچنین اجرای ۴ هزار و ۵۰۰ واحد از مسکن ملی استان اصفهان در شهرجدید بهارستان همزمان با ۱۰ شهر دیگر (تیران، دهاقان، شهرضا، اردستان، انارک، برزک، بادرود، چادگان، سمیرم و علویجه) به تعداد هزار و ۳۵۴ واحد نیز وزیر بهره برداری می شود.

قاری قرآن با اشاره به اجرای محور نایین-طبس ( سه راهی مشجری به چوپانان) هم گفت: این طرح به طول ۳۰ کیلومتر جهت تکمیل به اعتباری بالغ بر هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال نیاز دارد.

محمد اسلامی‌ وزیر راه همچنین در این سفر  از روند پیشرفت قطار شهری بهارستان بازدید می کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 94 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 20 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.