اصفهان گلس مایند آغاز طرح زمستانه پلیس در جاده‌های استان - اصفهان گلسمایند

با حضور پنج هزار نیروی عملیاتی؛

طرح زمستانه با رژه خودرو‌های پلیس و دستگاه های امدارسان در جاده‌های استان آغاز شد تا مسافران سفر ایمنی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در مجموع ۸۱۰ گروه در اجرای این طرح فعالیت خواهند داشت و از امروز در جاده‌های استان مستقر می‌شوند تا امنیت را برقرار و به مسافران حادثه دیده امدادرسانی کنند.

سردار محمدرضا میرحیدری، برگزاری طرح رزمایش زمستانی ۱۴۰۱ را نشانگر وحدت واسنجام دستگاه‌های خدماتی به مسافران جاده‌های برون شهری دانست و افزود: استان اصفهان به عنوان چهارراه اصلی حمل ونقل کشور حدود ۱۲ هزار کیلومتر راه کشور را به خود اختصاص داده و رتبه سوم طول مسیر راه‌های این استان و رتبه نخست آزادراه‌ها را دارد.

وی گفت: نیرو‌های پلیس، آتش نشانی، فوریت‌های پزشکی، امدادخودرو، راهداری و دیگر دستگاه‌های خدمات رسانی تلاش می‌کنند در طول زمستان شرایط خوبی را در جاده‌ها فراهم کنند تا مسافران سفری ایمن را شاهد باشند.

سردار محمدرضا میرحیدری افزود: پلیس با تجهیزات جدید هوشمند از جمله پهباد‌های پروازی و هلی شات امنیت محور‌های مواصلاتی استان را رصد می‌کند.

منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان هم دراین رزمایش گفت: پنج هزار نیروی عملیاتی در حدود ۱۲ هزار کیلومتر جاده استان درکنار پلیس برای امدادرسانی در جاده‌های استان خدمات ارائه می‌دهند.

سرهنگ اصغر زارع رئیس پلیس راه استان هم در این رزمایش گفت: مسافران توجه داشته باشند برای سفر در جاده‌های استان از سلامت خودروی خود مطمئن باشند و با سرعت مطمئنه و رعایت اصول ایمنی در جاده‌ها حرکت کنند تا سفری ایمن وبدون حادثه داشته باشند.

سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان هم در این رزمایش گفت: موتورهوشمند پلیس با قابلیت ثبت تخلفات ساکن برای انتظام بخشی به ترافیک درخیابان‌های پرتردد استان به صورت آزمایشی به کارگرفته شده واز طریق دوربین‌های تعبیه شده تخلف رانندگان را ثبت و اعمال قانون می‌کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 90 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 7 دسامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.