اصفهان گلس مایند آیا امدادرسانیِ «گازی» مثل برق سریعتر می شود؟ - اصفهان گلسمایند

افتتاح نخستین سایتِ امدادرسانیِ متمرکز در شرکت گاز اصفهان

نخستین سایت عملیاتی-آموزشی امدادرسانیِ متمرکز در شرکت گاز استان اصفهان به بهره برداری رسید.

افتتاح نخستین سایتِ امدادرسانیِ متمرکز در شرکت گاز اصفهانبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اصفهان؛ بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در آیین افتتاح این سایت گفت: شرکت گاز استان اصفهان به لحاظ قدمت، وسعت و قرار گرفتن در کریدور مرکزی کشور از جایگاه استراتژیکی برخوردار و همچنین، ابتکار، خلاقیت و اقدامات خوب این شرکت و تجربیات ارزنده‌ی کارکنان آن بسیار قابل توجه است.

سید مصطفی علوی افزود: این شرکت با توجه به دارا بودن وسعت عظیمی از شبکه، حدود ۲۷ هزار کیلومتر و تعداد بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار علمک، امداد متمرکز را به عنوان یکی از طرح‌های بهبود در دستور کار قرار داد و توانست اقدامات قابل توجهی در این زمینه اجرا کند.

وی، شبکه‌های گازرسانی را همواره در معرض تهدیدحوادث طبیعی و انسانی برشمرد و گفت: در حال حاضر، ۶۵۰ نیروی امدادی در استان اصفهان برای ارائه خدمات به ۱۱۲ شهر و ۱۰۶۶ روستای تحت پوشش گاز، ۲۴ ساعته آماده هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان افزود: امدادرسانی در کلانشهر اصفهان به لحاظ داشتن شبکه‌های قدیمیِ گاز، زیرساخت‌های شهری نظیر مترو، کانال‌های زیرزمینیِ آب و فاضلاب، مخابرات و شیر‌های پیادروی گاز و حفاری‌های متعددی که برای طرح‌های عمرانیِ شهری صورت می‌گیرد، از اهمیت بالایی برخورداراست.

آقای علوی در زمینه خدمات امدادرسانی در مرکز استان و تعدادی از شهر‌ها به صورت متمرکز هم گفت: اعلام حوادث در مرکز پیام و فوریت‌های شرکت، دریافت و ثبت می‌شود و بلافاصله، نزدیکترین خودرو و نیروی امدادی از طریق سیستم جی پی اس ردیابی می‌شود و دستور اجرای عملیاتِ امدادی را دریافت می‌کند؛ علاوه بر اینکه تمامِ مراحل امدادی رصد و گزارش می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 113 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 23 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.