اصفهان گلس مایند اجرای طرح جایگزینی موتورسیکلت‌های برقی به مدت یک هفته - اصفهان گلسمایند

اجرای طرح جایگزینی موتورسیکلت‌های برقی به مدت یک هفتهبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه تاکنون حدود ۳ هزار متقاضی در طرح جایگزینی موتور برقی ثبت نام کرده‌اند گفت: با توجه به تقسیم بندی این طرح ۶۰۰ نفر به مرحله دریافت وام رسیده‌اند.
مسعود بنده خدا افزود: در اجرای اولیه این طرح تنها کسانی که موتور بنزینی فرسوده دارند، می‌توانند از تسهیلات این طرح ظرف یک هفته بهره‌مند شوند.
وی گفت: در این طرح هزینه موتور سیکلت برقی علاوه بر تسهیلات خرید، از مبلغ اسقاط که با توجه به مدل ساخت هر موتور فرسوده است، تامین می‌شود.
بنده خدا با اشاره به اینکه ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه اجرای این طرح تامین شده افزود: حدود سه نمایشگاه برای فروش موتوربرقی، در سطح شهر در نظر گرفته شده که متقاضیان برای خرید موتور برقی با مراجعه به این مراکز اختلاف قیمت را پرداخت کنند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه موتور سیکلت‌های این طرح همه ساخت داخل و از کارخانه‌های اصفهان و قم هستند افزود: در هر نمایشگاه نماینده اسقاط حضور دارد، همچنین پارکینگی برای موتور‌های فرسوده در شهر مشخص شده که شهروندان بدون نیاز به مراجعه به خارج از شهر، فرایند اسقاط را انجام دهند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 71 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 29 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.