اصفهان گلس مایند اجرای طرح محدوده زمانی و مکانی خودرو‌های باری در اصفهان - اصفهان گلسمایند

طرح محدوده زمانی و مکانی خودرو‌های باری به صورت آزمایشی در کلان شهر اصفهان در حال اجراست.

اجرای طرح محدوده زمانی و مکانی خودرو‌های باری در اصفهانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیر عامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری با بیان اینکه طرح محدوده زمانی و مکانی خودرو‌های باری از مهر امسال بهصورت آزمایش آغاز شده و آذر ماه به صورت رسمی رونمایی می‌شود، گفت: بر اساس این طرح دوربین‌های نصب شده در معابر شهر، پلاک خودرو‌های باری و عمومی را رصد می‌کند و به دیتا سنتر سازمان حمل بار ارجاع می‌دهد.

سیدعلی عبداللهی افزود: در دیتا سنتر سازمان حمل بار، پلاک خودرو‌های باری را بر اساس تناژ، محور‌ها و مجوز‌های صادر شده شامل معاینه فنی خودرو، مجوز فعالیت و اشتغال راننده کنترل کرده و سپس بازخورد بررسی‌ها به مرکز کنترل ترافیک ارسال می‌شود تا در صورت دارا بودن تمام مجوز‌ها به خودرو امکان تردد داده شود.

وی گفت: در صورت ناقص بودن مدارک راننده یا حضور خودرو در زمان و مکان خلاف برای مالک خودرو پیامک هشدار ارسال تا مدارک یا دریافت گواهی معاینه فنی خودرو و سایر مدارک مورد نیاز تکمیل شود.

عبداللهی با بیان اینکه این پیامک‌ها جنبه ارشادی دارد و خودرو‌ها مشمول جریمه نمی‌شوند، افزود: با اجرای این طرح حضور خودرو‌های باری در شهر کنترل شده و آلودگی هوا کاهش یافته و ترافیک روان شده و ایمنی تردد خودرو‌ها افزایش می‌یابد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 76 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 13 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.