اصفهان گلس مایند احیای مدیریت گفتمان جهادی در دولت سیزدهم - اصفهان گلسمایند

استاندار اصفهان: در دولت سیزدهم، مدیریت گفتمان جهادی احیا شده و دولت پاسخگوی مطالبات مردم است.

احیای مدیریت گفتمان جهادی در دولت سیزدهمبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان؛استاندار اصفهان در نشست با جمعی از پیشکسوتان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استان گفت: در دولت سیزدهم، مدیریت گفتمان جهادی احیا شده و دولت پاسخگوی مطالبات مردم است و رییس جمهور تمام وقت خود را برای رفع مشکلات و توسعه کشور گذاشته اند.

سیدرضا مرتضوی به تبیین نحوه ورود مدیریت استان به موضوع حجاب و عفاف اشاره کرد و افزود: در سال ۱۴۰۰ قرارگاهی در حوزه عفاف و حجاب در استان با نام شهید شاه سنایی و نگاه راهبردی به بنیاد خانواده شکل گرفت و از همان زمان استانداری به بحث حفظ حجاب و عفاف در جامعه به صورت جدی ورود کرد.

استاندار اصفهان اشاره کرد: در مسائل فرهنگی و اجتماعی از جمله در موضوع حجاب و عفاف بایستی با نگاهی مجاهدانه و فراگیر برنامه ریزی کنیم و علما و فضلای استان همانند دیگر خادمان مردم و نظام در این حوزه نقش آفرینی کنند.

مرتضوی بیان کرد: روحانیون در مساجد، مدارس و هیات‌های مذهبی در جامعه روشنگری کنند و کسانی که در حوزه‌های تربیتی با نگاه دینی فعالیت کردند می‌توانند گره‌های ذهنی نوجوانان و جوانان را باز کنند.

استاندار اصفهان گفت: دشمن جنگ ترکیبی فراگیری را علیه کشور ما آغاز کرده است و اکنون رویکرد فرهنگی و اقتصادی را در پیش گرفته و ما نیز از این جنگ ترکیبی غافل شده‌ایم.

سیدرضا مرتضوی با بیان اینکه در سال گذشته با وجود تمام دغدغه‌ها و مشکلات اقتصادی از ۹۴۱ بنگاه اقتصادی تعطیل شده در استان، ۳۷۶ واحد به چرخه تولید بازگردانده شد، افزود: در این مدت برای هزار و ۵۷۲ واحد صنعتی و بنگاه اقتصادی طرح توسعه و اشتغال جدید ایجاد شد و جهاد تبیین بازگو کردن همین خدمات به مردم است.

استاندار اصفهان ادامه داد: دشمن، امید مردم را نشانه گرفته و لحظه‌ای از تلاش نمی‌ایستد و اسرا و تلفات ما در این جنگ جدید و ترکیبی فرزندان ایران اسلامی هستند.

مرتضوی گفت: امروز فاصله‌ای میان رییس جمهور با وزرا، استانداران و مردم نیست و از دولتی که همگان از ارتباط با رییس جمهور محروم بودند به جایگاهی رسیدیم که ارتباط گروه ها، احزاب، دانشگاهیان، کارگران و سایرین با ریاست جمهوری در اولویت امور قرار گرفته است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 56 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 17 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.