اصفهان گلس مایند ارتقای خدمات درمانی در بیمارستان شهید بهشتی اردستان - اصفهان گلسمایند

با افتتاح سه طرح

سه طرح درمانی خیرساز در بیمارستان شهید بهشتی اردستان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رئیس بیمارستان شهید بهشتی اردستان با بیان اینکه این شهرستان با داشتن روستا‌های پراکنده و بافاصله زیاد و از طرفی قرار گرفتن در مسیر جاده ترانزیت شمال به جنوب کشور و وقوع حوادث جاده‌ای نیاز به یک همراه سرا برای همراهان بیماران داشت گفت: در این زمینه با جذب کمک خیر دو همراه سرا برای رفاه حال همراهان بیماران با ۴۰۰ میلیون تومان هزینه ساخته شده است.

علی صادقی با بیان اینکه بخش جراحی بیمارستان شهید بهشتی اردستان به دلیل فرسودگی نیاز به بازسازی داشت گفت: با ورود خیران و صرف هزینه ۸۰۰ میلیون تومان این بخش به‌طور کامل بهسازی و بار دیگر به چرخه درمان برگشت.
رئیس بیمارستان شهید بهشتی اردستان با بیان اینکه به دلیل حجم بستری بیماران کرونایی در بخش «آی سی یو» و کمبود تخت در این بخش، طرح توسعه بخش آی سی یو مورد نیاز بود گفت: با هزینه ۴۰۰ میلون تومانیِ دانشگاه علوم پزشکی و خیران تعداد تخت‌های این بخش افزایش یافت.
صادقی با بیان اینکه ۶ خیر در شهرستان اردستان همراه بخش درمان هستند افزود: نیکوکاران از ابتدای سال تا کنون بیش از دو میلیارد تومان به بیمارستان شهید دکتر بهشتی اردستان کمک کرده اند
وی گفت: با موافقت دانشگاه علوم پزشکی عملیات ساخت بخش گوارش در بیمارستان اردستان به زودی به همت خیران در زمینی به وسعت ۱۵۰ متر مربع آغاز می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 101 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 16 فوریه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.