اصفهان گلس مایند ارزآوری یک میلیون دلاری صادرات کالا از گمرکات اصفهان - اصفهان گلسمایند

بازار داغ صادرات کالای اصفهان در آنسوی مرزها

صادرات کالا از گمرکات استان اصفهان ۷۳ درصد بیشتر از هفت ماهه پارسال شده است.

رشد ۷۳ درصدی صادرات از گمرکات استانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیر کل گمرکات استان اصفهان، تشریفات صادرات کالای این استان را شامل ۱۶ هزار و ۳۲ فقره اظهارنامه بیان کرد و گفت: هفت ماهه امسال بیش از یک میلیون و ۲۱۸ هزار تن کالا با ارزش حدود ۷۵۰ میلیون دلار از پنج گمرک استان اصفهان به کشور خارج از کشور صادر شده است.

رسول کوهستانی پزوه افزود: کالا‌های صادراتی از لحاظ وزنی ۱۹ درصد و ارزش آن هم ۷۳ درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال به کشور‌های خارجی صادر شده است.

رسول کوهستانی پژوه افزود: همچنین در این مدت۵۳ هزار و ۱۵۴ تن کالا به ارزش ۵۱ میلیون و ۷۹ هزار دلار و به وزن تشریفات صادرات از طریق گمرک اختصاصی مجتمع فولاد مبارکه محقق شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال از نظر ارزش ۳۱ درصد رشد و حیث وزن ۳۳ درصد کاهش داشته است.

کوهستانی پژوه در خصوص صادرات گمرک اختصاصی ذوب آهن گفت: تشریفات صادرات ۵۸ میلیون و ۶۶۷ هزار دلار کالا به وزن ۸۸ و ۶۸۶ هزار تن کالا نیز از طریق گمرک اختصاصی ذوب آهن انجام شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر ارزش ۵۷ درصد و لحاظ وزنی ۴ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: تشریفات صادرات ترمینال فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان هم از طریق کارگو ۷ میلیون و ۴۵ هزار دلار کالا به وزن ۷۶۲ تن انجام پذیرفته که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر ارزش ۲۵ درصد و از نظر وزنی ۵۷ درصد کاهش داشته است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 110 views بار دسته بندی : اقتصادی تاريخ : 30 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.