اصفهان گلس مایند استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای انتخابات پرشور - اصفهان گلسمایند

استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای انتخابات پرشوربه گزارش خبرگزاری صداوسیما ، مرکزاصفهان؛ معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان گفت: برای انتخابات پیش رو موضوع برگزاری پر شور و مشارکت حداکثری از اهمیت بالا و مهمی برخوردار است.
محمدرضا جان نثاری افزود: هر کدام از ما باید به سهم خودمان تلاش کنیم تا تنور انتخابات داغ‌تر شود و ما اگر می‌خواهیم حتی در حوزه دیپلماسی، اقتصادی، اجتماعی و بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشیم باید تلاش کنیم که از همه ظرفیت‌ها برای ایجاد فرصت برای کشور عزیزمان استفاده کنیم.
وی گفت: دشمن تلاش می‌کند به جامعه القا کند کسی در انتخابات شرکت نمی‌کند، اما این ادعایش پوچ است، زیرا بیش از ۷۰ درصد ثبت نام کنندگان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی قشر جوان هستند.
نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کاشان با بیان اینکه ملت ایران با انقلاب اسلامی به اوج افتخار رسید و اگر بخواهیم این عزت و سربلندی حفظ شود باید از ولایت فقیه پیروی کنیم گفت: مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی افتخار است، اما نباید نسبت به آن مغرور شویم.
حجت السلام والمسلمین سید سعید حسینی افزود:خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای مسوولان کشور افتخار است و باید قدردان این نظام الهی باشیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 60 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 28 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.