اصفهان گلس مایند استقبال از واکسن و افزایشِ مراکزِ تزریق - اصفهان گلسمایند

استقبال اصفهانی‌ها از واکسیناسیون، مسوولان بهداشتی را به فکر افتتاحِ دو مرکز تجمیعیِ دیگر در این شهر انداخته است.

استقبال از واکسن و افزایشِ مراکزِ تزریقبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اصفهان؛ رئیس مرکز بهداشت و درمان شماره دو اصفهان، استقبال اصفهانی‌ها را از واکسیناسیون بسیار خوب توصیف و به واکسینه شدنِ هزار و ۵۰۰ تا دو هزار نفر در هر روز اشاره کرد و گفت: به منظورِ خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم، تا هفته آینده، دو مرکز تجمیعی دیگر در شهر اصفهان افتتاح می‌شود.

منصوره ابوفاضلی به واکسینه نشدنِ کامل افراد بالای ۷۰ سال هم اشاره کرد و گفت: با توجه به ابلاغیه وزارت بهداشت، همه برای تزریق واکسن باید در سامانه مربوطه ثبت نام کنند.

رئیس مرکز بهداشت و درمان شماره دو اصفهان درباره زمان واکسیناسیون جوانان گفت: هرقدر که میانگین سنی پایین بیاید، جمعیت آماری بیشتر و زمان واکسیناسیون طولانی‌تر می‌شود.

وی احتمال داد تا شهریور، معلمان، دانشجویان و کادر درمان واکسینه شوند و تا واکسیناسیون افراد ۶۰ سال به بالا هم آغاز شود.

فیروزه راشدی، ناظر مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا مصلی گفت: برای بیماران سرطانی، ام اس، بیماران پیوندی و بیمارانی که معرفی‌نامه از آنکولوژی و پاتولوژی دارند، چهار غرفه جدا برای خدمت رسانی در نظر گرفته شده است.

وی درباره عوارض واکسن هم گفت: به طور کلی، واکسن‌ها هیچ عوارضی ندارند و تا به حال، حتی یک نمونه هم وجود نداشته است که از واکسن، دچار عوارض جانبی جدی شده باشد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 104 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 26 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.