اصفهان گلس مایند اشتغالزایی با پهپاد کشاورزی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان - اصفهان گلسمایند

اشتغالزایی با پهپاد کشاورزی برای مددجویان کمیته امداد اصفهانبه گزارش اصفهان گلسمایند؛ معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، گفت: با توجه به لزوم بهره گیری از ظرفیت‌های دانش بنیان برای توانمندسازی اقتصادی مددجویان و پذیرش فناوری پهپاد در صنعت کشاورزی همچنین ظرفیت بالای اشتغالزایی در این صنعت، کارگاه‌های آموزشی برای اشتغال در طرح نوین پهپاد راه اندازی شده است.
احمد رضایی، محوریت برگزاری کارگاه آموزشی این طرح نوین از خدمات کشاورزی را در قالب الگوی راهبری شغلی و در برنامه‌ای فشرده برای مددجویان دانست و افزود: در اولین کارگاه آموزشی ۴ روزه، تیمی سه نفره از مددجویان بوئین میاندشت، تحت آموزش قرار گرفتند.
وی به شرایط لازم برای واگذاری پهپاد‌ها به مددجویان جویای کار اشاره کرد و افزود: کمیته امداد به متقاضیان واجد شرایط برای دریافت این پهپاد‌ها علاوه بر پرداخت تسهیلات مورد نیاز، آموزش‌های لازم نیز ارائه خواهد کرد.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان با تاکید به مزایای کاربرد این پهپادها، گفت: استفاده این طرح نوین از تخریب زمین و مزارع بوسیله تراکتور جلوگیری و انجام عملیات در مناطق سخت عبور را تسهیل و در مصرف بهینه سم به میزان ۳۰ تا ۵۰ درصد، آب به میزان ۹۰ درصد کمک می‌کند و همچنین سمپاشی در مدت زمان هفت الی ده دقیقه برای هر هکتار را امکان پذیر می‌کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 128 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 18 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.