اصفهان گلس مایند اصفهان، میزبان رویداد ملی تبادل فناوری بنگاه‌های کوچک و متوسط - اصفهان گلسمایند

اصفهان، میزبان رویداد ملی تبادل فناوری بنگاه‌های کوچک و متوسطبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ دبیر شبکه فن بازار ملی ایران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: به همت شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و فن بازار ملی ایران رویداد ملی تبادل فناوری بنگاه‌های صنعتی کوچک و متوسط با حضور صنعتگران، فناوران، شرکت‌های دانش‌بنیان و کارگزاران انتقال فناوری سراسر کشور در اصفهان برگزار می‌شود.
محمد صالحی خالقی با بیان اینکه رویداد ملی تبادل فناوری بنگاه‌های صنعتی کوچک و متوسط، یک رویداد مواجهه تقاضای فناوری و عرضه‌های متناسب با آن است، افزود: در این رویداد نشست‌های رودررو، مبادله تفاهم‌نامه‌های همکاری، رونمایی از قرارداد‌های رفع نیاز فناورانه و همچنین رونمایی از اطلس رفع نیاز‌های فناوری کشور انجام می‌شود.
در بازار فناوری، فن‌بازار نقش واسطه‌ای برای رساندن اطلاعات فناورانه به عرضه‌کنندگان، متقاضیان، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران را دارد و همچنین به ارائه مشاوره در خصوص مراحل انتقال تکنولوژی می‌پردازد.
شبکه فن بازار ملی ایران با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در نقش یک واسطه حرفه‌ای در سطوح مختلف در کنار عرضه‌کنندگان خواهد بود.
۲۱ مرداد روز حمایت از صنایع کوچک است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 188 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 11 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.