اصفهان گلس مایند اصفهانی ها دومین استان در مصرف گاز طبیعی کشور - اصفهان گلسمایند

اصفهانی ها دومین استان مصرف کننده گاز طبیعی کشوربه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: این استان با حدود۲۲ میلیارد متر مکعب مصرف گاز پس از تهران دومین استان مصرف کننده گاز محسوب می‌شود.
سید مصطفی علوی، شهرستان‌های استان را از مصرف بالای گاز برخوردار دانست و افزود: با وجود اعمال برخی محدودیت‌ها به طور میانگین در حال حاضر روزانه بیش از ۶۸ تا ۷۲ میلیون متر مکعب گاز طبیعی در استان مصرف می‌شود.
وی افزود: محاسبه گاز بهای مصرفی در شهرستان اصفهان که در اقلیم سه قرار دارد، پلکانی است؛ یعنی اگر میزان مصرف از مقدار الگوی مصرف که ماهانه ۲۰۰ متر مکعب است، بیشتر شود قیمت گاز بیشتر حساب می‌شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، ۱۱۲ شهر استان اصفهان را از گاز طبیعی بهره‌مند دانست و گفت: بیش از ۹۹ درصد روستا‌های بالای ۲۰ خانوار گازرسانی شده اند به طوری که هم اکنون هزار و ۱۰۰ روستای استان گاز دارند و گازرسانی به حدود ۷ روستا در دست اجرا است.
علوی افزود: تعدادی از روستا‌ها در استان بدون گاز هستند که از این تعداد ۲۰ روستا واجد شرایط گازرسانی هستند که در دستور کار این شرکت برای قرار دارند و برخی روستا‌ها بصورت مکان مزرعه تلقی می‌شوند و گازرسانی برای آن‌ها وجود ندارد.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با بیان اینکه مصرف گاز سال گذشته در استان اصفهان ۱۰ درصد افزایش داشت، گفت: همه مصرف کنندگان گاز مانند هر سال در مصرف گاز دقت کنند تا امکان بهره مندی گاز برای همه فراهم شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 187 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 28 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.