اصفهان گلس مایند اصفهان میزبان همایش بین‌المللی فراورده‌های طبیعی - اصفهان گلسمایند

اصفهان میزبان همایش بین‌المللی فراورده‌های طبیعی شفابخش است.

اصفهان میزبان همایش بین‌المللی فراورده‌های طبیعی شفابخشبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان؛ دبیر اجرایی همایش بین المللی فراورده‌های طبیعی شفابخش با بیان اینکه این دانشگاه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت امسال میزبان این همایش است گفت: این همایش با هدف ارائه مباحث علمی و تجربی متخصصان درباره فراورده‌های طبیعی که در ارائه خدمات پیشگیری، دارویی و درمانی نقش موثری دارند و در جهت بهبود تولید و مصرف این محصولات، برگزار می‌شود.

اصغر طاهری کفرانی با بیان اینکه فرآورده‌های طبیعی شامل گیاهی، جانوری، میکروبی و معدنی است، افزود: محور‌های اصلی این رویداد سلامت و شفا در آینه فرهنگ، تاریخ و تمدن، معرفی فرآورده‌های جدید، فرمولاسیون فرآورده ها، اقتصاد و تجاری سازی فرآورده ها، تنوع فرآورده‌ها در اقوام و ملت‌ها و آینده‌نگری مصرف فرآورده‌های طبیعی (چالش و چشم انداز) است.

وی گفت: در این رویداد علمی با ارائه مقاله‌ها و برگزاری نشست‌های مختلف تلاش می‌شود تا تعریف مشخصی از ” شفا ” توسط متخصصان و پژوهشگران ارائه شود.

دبیر اجرایی کنگره بین المللی فراورده‌های طبیعی شفابخش با بیان اینکه استقبال خوبی از این کنگره در ارسال مقاله و ثبت نام شده است، گفت: یک دانشگاه از کشور گرجستان برای برگزاری با این رویداد همکاری دارد.

وی افزود: مخاطبان این همایش از رشته‌های مختلفی مانند طب سنتی، پزشکی، داروسازی، مامایی، زیست شناسی، زیست فناوری، اقتصاد، مدیریت و علوم انسانی هستند.

همایش بین‌المللی فراورده‌های طبیعی شفابخش توسط مرکز پژوهشی فراورده‌های طبیعی و زیست دارویی دانشگاه اصفهان و با همکاری نهاد‌های علمی و فناوری برگزار می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 59 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 18 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.