اصفهان گلس مایند اضافه شدن ۱۲ شهر دیگر به فهرست ثبت‌نام مسکن ملی - اصفهان گلسمایند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: برای ۴۳ شهر از ۱۰۹ شهر استان اصفهان از همان آغاز در سامانه طرح نهضت ملی مسکن امکان ثبت‌نام فراهم بود و در حال حاضر نیز سامانه برای ۱۲ شهر دیگر این استان بازگشایی شده است.
علیرضا قاری قرآن افزود: بر این اساس امکان ثبت‌نام برای شهر‌های دولت‌آباد، کمشچه، حبیب‌آباد، نایین، خالدآباد، بادرود، نیک‌آباد، محمدآباد، دهاقان، سمیرم، بیده و حنا فراهم شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه ثمن در این شهر‌ها اقدام به ثبت‌نام کنند.
وی با بیان اینکه بیشترین استقبال مربوط به شهر جدید بهارستان با بیش از ۷۳ هزار ثبت‌نامی بوده است گفت: تا کنون در شهر جدید فولادشهر بیش از ۲۱ هزار نفر و در شهر جدید مجلسی نیز بالغ بر سه هزار و ۶۰۰ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: از ۲۸ مهر ۱۴۰۰ که ثبت‌نام طرح جهش تولید مسکن آغاز شد تا کنون حدود ۱۹۳ هزار نفر در استان اصفهان متقاضی بهره‌مندی از مزایای این طرح بوده و اقدام به ثبت‌نام کردند.
قاری‌قرآن با اشاره به اینکه برنامه این استان در طرح نهضت ملی مسکن معادل ۵.۸ درصد نسبت به کشور است افزود: براین اساس در استان اصفهان برای یک سال نیاز به ساخت ۵۰ هزار و ۹۹۲ واحد است که این عدد برای چهار سال به بیش از ۲۰۳ هزار و ۹۶۷ هزار واحد می‌رسد.
وی افزود: در حال حاضر متقاضیان می‌توانند تا ۱۵ دیماه جاری با مراجعه به سامانه «ثمن» به آدرس saman.mrud.ir برای نامنویسی در طرح نهضت ملی مسکن اقدام کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 119 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 4 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.