اصفهان گلس مایند اعلام برنامه های دهه کرامت در اصفهان - اصفهان گلسمایند

اصفهان در دهه کرامت با بوی رضوی عطرآگین می‌شود.

اعلام برنامه های دهه کرامت در اصفهانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ دبیر کانون‌های رضوی در استان اصفهان گفت: میزبانی سه کاروان زیرسایه خورشید و برپایی غرفه‌های متنوع در گذر فرهنگی چهارباغ از جمله برنامه‌های متنوع دهه کرامت در اصفهان است.
مصطفی حجه فروش افزود: در گذر فرهنگی چهارباغ غرفه‌های مختلفی برای خدمت رسانی به مردم از قبیل مشاوره، سلامت، کودکان، بانوان، خانواده، مددکاری، ایثار و شهادت، قرآنی و شعر و ادب در نظر گرفته شده است.
وی گفت: میز خدمت رضوی هم با موضوع سلامت، مشاوره، بانوان و خانواده در ۸ مسجد شهر اصفهان برپا می‌شود.
دبیر کانون‌های رضوی در استان اصفهان، به برنامه‌ی غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا در گلستان شهدای اصفهان هم اشاره کرد و افزود: در شب میلاد حضرت رضا (ع) اجتماع خادم یاران در گذر فرهنگی چهارباغ با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در نظر گرفته شده است.
وی برگزاری جشن گلریزان برای آزادی زندانیان زن و حضور در زندان‌های استان و تجلیل از کادر درمان در بیمارستان‌های اصفهان را از دیگر برنامه‌های دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان برشمرد و گفت: برپایی شب شعر رضوی، برگزاری جشنواره آثار هنری و رسانه‌ای، توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند و همچنین اجرای سرود‌های خیابانی هم در دهه کرامت در استان در نظر گرفته شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 122 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 10 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.