اصفهان گلس مایند اعلام قطعی برق با پیامک به بیمارستان ها - اصفهان گلسمایند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ سخنگوی صنعت برق استان اصفهان گفت: طبق برنامه ریزی این شرکت در خصوص خاموشی ها، برای بیمارستان‌های این استان قطعی برق ازطریق پیامک ارسال می‌شود. سید محمدرضا نوحی افزود: برای دیگر مشترکان به جز مشترکان خانگی، از پیش با ارسال پیامک، اطلاع رسانی می‌شود و کارگاه‌ها، صنعت و بیمارستان‌ها می‌دانند چه ساعتی خاموشی برای آن‌ها اعمال می‌شود.
وی گفت: امسال هوا زودتر گرم شد و بارندگی بهار و زمستان گذشته بسیار کم بوده که منجر به خارج شدن نیروگاه‌های برق آبی از مدار شده است.
وی با بیان اینکه تولید برق آبی سال‌های گذشته را امسال نداریم و با کمبود برق در زمان پیک مصرف رو برو هستیم گفت: مهم‌ترین نقش این نیروگاه‌ها کمک به شبکه تولید برق در زمان پیک مصرف بوده است.
سخنگوی صنعت برق استان اصفهان افزود: اگر افراد با رمز رایانه که در قبوض برق قابل مشاهده است، به سایت شرکت‌های توزیع برق مراجعه کنند، می‌توانند از زمان‌های قطعی برق در محل سکونت خود مطلع شوند.
سخنگوی صنعت برق استان اصفهان با بیان اینکه این برنامه برای همه مشترکان برق استان اصفهان به تفکیک زمان و مکان تعریف شده است، گفت: دانش آموزانی که در ساعت‌های امتحانات پایانی با قطعی برق روبرو می‌شوند، با توجه به در اختیار داشتن برنامه قطعی از پیش، می‌توانند برنامه‌ریزی کرده و دستگاه‌های تلفن همراه و لپ تاپ هایشان را شارژ و از اینترنت همراه استفاده کنند تا اختلالی در روند امتحانشان ایجاد نشود.
وی افزود: ادامه دار شدن این شرایط به وضعیت آب و هوایی بستگی دارد، برنامه‌ریزی برای مدیریت مصرف برق تا ۱۵ شهریور برنامه ریزی شده، اما اگر هوا زودتر خنک شود، اعمال مدیریت مصرف زودتر برداشته خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 91 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 24 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.