اصفهان گلس مایند اعلام ویژه برنامه های سالروز حماسه و ایثار مردم اصفهان - اصفهان گلسمایند

اعلام ویژه برنامه های سالروز حماسه و ایثار مردم اصفهانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکزاصفهان؛ این برنامه‌ها شامل تجدید بیعت نمایندگان اقشار مختلف مردم استان اصفهان با رهبر معظم انقلاب، اجرای ویژه برنامه غوغای مردی تا پای جان، جشنواره سرود با عنوان «هم نوا با لاله‌ها بخوانیم ایران»، برای ستاره»، «قهرمان من»، «رفیق شهیدم»، «به قامت قلم»، «به قامت پرچم»، «به رنگ وطن ««تجلیل از کتابداران» و … است.
مدیر منطقه ۵ شهرداری با بیان اینکه ویژه برنامه «غوغای مردی تا پای جان» به مناسبت گرامیداشت شهدای ۲۵ آبان ماه در این منطقه برنامه‌ریزی شده گفت: این ویژه برنامه بزرگترین نمایش ترکیبی دفاع مقدس شامل داستان شخصیت‌پردازی همراه با المان‌های نوری است از ۲۳ تا ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۰ در خیابان شهدای صفه، گروه ۴۴ توپخانه ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود
حسین کارگر افزود: شهروندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کارت ورود به آدرس http://www.tapayejaan.ir یا فرهنگسرا‌های سطح شهر مراجعه کنند.
مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان هم با اشاره به برگزاری جشنواره سرود با عنوان «هم نوا با لاله‌ها بخوانیم ایران» در این منطقه گفت: این جشنواره با همکاری آموزش و پرورش و سپاه ناحیه امام رضا (ع) ویژه دختران و پسران ۱۸ تا ۸ سال به صورت مجزا برگزار می‌شود.
سیدسلمان قاضی‌عسگر افزود: گروه‌های سرود آزاد، مدارس، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، پایگاه‌های بسیج، مراکز و ارگان‌های محدوده جغرافیایی منطقه ۹ می‌توانند آثار خود را تا پایان آذر به دبیرخانه جشنواره یا در شبکه‌های اجتماعی (ایتا، سروش، بله) به شماره تلفن ۰۹۳۶۲۳۰۳۶۶۰ ارسال کنند.
داوود بحیرایی، مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان هم گفت: برای ستاره»، «قهرمان من»، «رفیق شهیدم»، «به قامت قلم»، «به قامت پرچم»، «به رنگ وطن ««تجلیل از کتابداران» برای روز اصفهان به منظور پاسداشت شهدا، مقاومت و ایثار تدارک دیده شده است.
محمدمهدی کریمی، مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع برای روز حماسه و ایثار اصفهان گفت: نصب بنر تصاویر شهدای محل بر سر معابر محل سکونت شهید، دیدار با خانواده شهدا و تجلیل از والدین، همسران و فرزندان شهدا، اجرای برنامه‌های سرود، روایت‌گری و فضاسازی بیت و خانه‌های شهدا و راه‌اندازی قافله زیارت شهدا از منطقه ۱۴ تا گلستان شهدا به منظور آشنایی اهالی منطقه با محل مزار شهدای محل در گلستان شهدای اصفهان از جمله برنامه‌هایی است که اجرا می‌شود.
در روز ۲۵ آبان سال ۱۳۶۱، ۳۷۰ شهید بر روی دستان مردم شهید پرور اصفهان تشییع شد و به این مناسبت این روز، روز حماسه و ایثار اصفهان نامگذاری شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 75 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 15 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.