اصفهان گلس مایند افتتاح اولین مرکز پمپ‌سازی اسلاری کشور - اصفهان گلسمایند

در مجتمع کشت و صنعت خالدشهر بخش بادرود

اولین و مجهزترین مرکز پمپ‌سازی اسلاری یا دوغاب کشور با حضور وزیر صمت در مجتمع کشت و صنعت خالدشهر بخش بادروددر شهرستان نطنز افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیرعامل مجتمع کشت و صنعت خالدشهر در آیین افتتاح این طرح گفت: کارخانه ماشین سازی و مرکز پمپ اسلاری با سرمایه‌گذاری دوهزار و ۳۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی و اشتغالزایی ٢٥٠ نفر به صورت مستقیم راه‌اندازی شده است.
محمدرضا شریفی افزود: در این مجتمع که اولین مرکز پمپ‌سازی اسلاری در کشور است زمینه مونتاژ و تست هر نوع پمپی با هر ظرفیتی فراهم شده است.

وی گفت: با افتتاح و بهره برداری این مرکز، ایران در بین ۹ کشور دارای فناوری ساخت پمپ اسلاری قرار گرفت.
مدیرعامل مجتمع کشت و صنعت خالدشهر افزود: از این پس پمپ‌های مورد نیاز شرکت‌هایی از جمله چادرملو، سنگان، صنعت گوهر زمین، گل گهر سیرجان، پایا فولاد و دیگر کارخانجات تامین و آن‌ها از واردات بی نیاز می‌شوند.
شریفی گفت: این مجتمع، در حال حاضر توانایی ساخت لودر، بولدزر، واگن و قطعات ریلی، دستگاه‌های خط تولید فولادسازی، سیمان و آجر را نیز دارد.
وی افزود: این مجتمع صنعتی با تامین قطعات و دستگاه‌های خط تولید صنایع مادر، کارخانه‌ها را از واردات بی نیاز کرده و علاوه بر خودکفایی و اشتغال داخلی، میلیون‌ها دلار برای کشور ارز آوری داشته است.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 95 views بار دسته بندی : اقتصادی تاريخ : 22 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.