اصفهان گلس مایند افتتاح ۲ مرکز معاینه فنی در اصفهان تا پایان آبان‌ - اصفهان گلسمایند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان گفت: یک مرکز معاینه فنی خودرو در خیابان زینبیه تا اواخر آبان به مرحله بهره‌برداری می‌رسد و برای نخستین‌بار نیز در این کلان‌شهر، مرکز معاینه فنی موتورسیکلت راه اندازی خواهد شد. 
سیدعلی عبداللهی با اشاره به اینکه بعضی از موتورسیکلت‌هایی که در شهر تردد می‌کنند، بیشتر از یک خودرو زمینه‌ساز ایجاد آلایندگی هستند، افزود: توصیه می شود، راکبان موتورسیکلت برای دریافت برگه معاینه فنی وسیله نقلیه خود به این مراکز اعلام شده مراجعه کنند.
وی گفت: مرکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین شهرداری در بلوار فرزانگان مقابل باغ فدک آماده خدمت‌رسانی است که شهروندان می‌توانند با مراجعه به این مکان برای معاینه فنی خودرو‌های باری و سنگین اقدام کنند.
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان با بیان اینکه سامانه نوبت‌دهی آنلاین مراکز معاینه فنی اصفهان به نشانی Fani.hamlebar.com فعال است، افزود: هزینه معاینه فنی خودرو‌های سبک بنزین‌سوز و دوگانه‌سوز ۴۷ هزار تومان است و جریمه خودرو‌هایی که معاینه فنی ندارند، روزانه ۵۰ هزار تومان است.
عبداللهی گفت: دوره معافیت انجام معاینه فنی از زمان تولید برای وسایل نقلیه شخصی و دولتی چهار سال و برای وسایل نقلیه عمومی یک سال تعیین شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 82 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 7 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.