اصفهان گلس مایند افزایش خدمات پست در شرایط کرونایی - اصفهان گلسمایند

برخی از خدمات پستی اصفهان در شرایط کرونایی دو برابر افزایش یافته است.

افزایش خدمات پست در شرایط کروناییبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل پست استان اصفهان گفت: از شیوع کرونا تاکنون، ارائه خدمات پستی در زمینه مرسولات خرید و فروش اینترنتی در این استان دو برابر افزایش یافته است.

حمید باقری افزود: همچنین در این مدت خدمات پستی شامل ثبت نام غیرحضوری دانش آموزان در مقاطع اول، ثبت نام کارگران فصلی در سامانه فنی و حرفه‌ای و خدمات مالیاتی و فعالیت باجه‌های عصرگاهی بیشتر شده است.

وی، پست را دارای شبکه مویرگی توزیع، زنجیره تامین خرید‌ها و فروش‌های اینترنتی دانست و افزود: فروشندگان و خریداران کالا‌ها در بستر اینترنت به یکدیگر متصل هستند و فروشگاه‌های اینترنتی نیز رشد قابل توجهی کرده اند و همین عامل سبب شده که نیاز فزاینده‌ای به استفاده از شبکه پستی در کشور ایجاد شود.

مدیرکل پست استان اصفهان تاکید کرد: با حضور ۱۰۰ درصدی کارمندان پست و نامه رسان‌ها در این ایام، فرآیند‌های پستی ده‌ها هزار مرسوله روزانه محقق می‌شود.

حمید باقری، خدمات الکترونیکی غیر حضوری پست را هم قابل توجه دانست و گفت: دریافت کدپستی با مراجعه به سامانه Gnaf.post.ir از جمله خدمات غیر حضوری این سازمان است.

مدیرکل پست استان اصفهان ادامه داد: توزیع دفترچه‌های درمانی، کارت سلامت، گواهینامه‌های فنی و حرفه ای، شناسنامه، سیم کارت‌های سرپرست خانواده به آدرس متقاضیان از جمله دیگر خدمات غیر حضوری است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 71 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 10 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.