اصفهان گلس مایند الحاق۲۰۰ هکتار زمین برای واگذاری به متقاضیان به شهرک صنعتی بزرگ شمال اصفهان - اصفهان گلسمایند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ الحاقمدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان گفت: این اقدام برای توسعه کارآفرینی و اشتغال و توسعه شهرک‌های صنعتی این استان اجرا می‌شود.
رسول سواری افزود: با همکاری سازمان حفاظت محیط زیست و دیگر دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان، زمین با کاربری صنعتی و کارگاهی به وسیله شرکت شهرک‌های صنعتی از امروز آماده واگذاری به متقاضیان و صنعتگران استان است.
وی گفت: با گذشت بیش از ۱۵ سال از آخرین مجوز واگذاری زمین در این شهرک، شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان مجوز واگذاری زمین را در این شهرک محقق کرد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان با بیان اینکه صنایع سبز و دانش بنیان، صادرات محور، اشتغال آفرین و کم آب بر، در اولویت واگذاری زمین در این شهرک قرار دارند، افزود: توسعه کارآفرینی، اشتغال و توسعه شهرک‌ها به‌عنوان یکی از وظایف اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی از اهداف اصلی این واگذاری محسوب می‌شود.
سواری گفت: کارآفرینان و صنعتگران از امروز می‌توانند با دریافت مجوز تاسیس از مراجع ذیصلاح برای انتخاب زمین به روش الکترونیکی در سایت http//.eservice.isipo.ir نسبت به انتخاب و دریافت زمین در تخصص مورد نیاز اقدام کنند.
شهرک صنعتی بزرگ شمال اصفهان در محدوده شهرستان شاهین شهر و ابتدای جاده علویجه واقع شده است.
۸۰ شهرک صنعتی مُصوب در استان اصفهان وجود دارد که از این تعداد ۷۵ شهرک صنعتی عملیاتی شده و در حال واگذاری است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 94 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 19 دسامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.