اصفهان گلس مایند الگو قرار دادن شهدا و لبیک به نایب امام زمان(عج) راه پیروزی - اصفهان گلسمایند

هرکجا به شهدا تأسی کردیم به موفقیت رسیدیم.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز اصفهان، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مراسم یادواره شهید “کیامرز ایزدی” و شهدای والامقام روستای لای بید شهرستان لنجان الگو سازی زندگی شهدا برای جوانان را مهمترین اقدام در گام دوم انقلاب عنوان کرد و گفت: اگر ما در دفاع مقدس پیروز شدیم به خاطر این بود که جوانان در آن دوران به میدان آمدند و به نائب امام زمان(عج) خود لبیک گفتند و فقط برای رضای خدا در برابر دشمنی که با تمام قوا و تجهیزات در مقابل ما بود و تمام دنیا از آن حمایت می‌کرد ایستادند.
سردار حسین اشتری گفت: مسلماً آن چیزی که باعث شد ملت ایران در دفاع مقدس پیروز شود اخلاص و تبعیت محض از امام (ره) بود و از بین این شهدا شهید “کیامرز ایزدی” هم واقعاً یک الگو بود.
سردار اشتری الگوسازی زندگی شهدا برای جوانان جامعه را مهمترین اقدام در گام دوم انقلاب اسلامی عنوان کرد وافزود: امروز در کشور‌هایی مانند لبنان، فلسطین و یمن و دیگر کشور‌های غیر مسلمان هر کجا که بخواهند مقابل ظالمان بایستند به شهدای ما تاسی کردند و موفق شدند.
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امروز کشور ما در اوج اقتدارقرار دارد افزود: کشوری که در ابتدای دوران دفاع مقدس حتی یک سیم خاردار نداشت امروز به موفقیت‌های بزرگ در توان دفاعی و در حوزه‌های علمی، بهداشتی و درمانی دست پیدا کرده است.
وی گفت: امروز در حوزه بین الملل در اوج اقتدار هستیم و همانطور که مقام معظم رهبری انتقام بزرگ خون حاج قاسم سلیمانی را خروج آمریکایی‌ها از منطقه اعلام کردند امروز آن‌ها از عراق و افغانستان با افتضاح خارج شدند و انشاء الله از کل منطقه هم خارج خواهند شد.

سردار اشتری تولید واکسن را بزرگترین پیشرفت کشور در حوزه درمانی عنوان کرد که جوانان این مرزو بوم با روحیه جهادی و تاسی به شهدا به آن دست یافتند گفت: امروز دشمنان آنقدر در رسانه‌ها فضا سازی می‌کنند تا مردم ما کار‌های بزرگی که در کشور می‌شود را فراموش کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 91 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 17 سپتامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.