اصفهان گلس مایند امام جمعه اصفهان: صداوسیما دانشگاه است - اصفهان گلسمایند

آیت الله طباطبایی، نقش صداوسیما را در آگاه سازی جامعه و خنثی کردن توطئه های دشمنان مهم دانست.

امام جمعه اصفهان: صداوسیما دانشگاه استبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، اصفهان؛ نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با مدیر کل و معاونان صدا و سیمای استان اصفهان با بیان روایتی از امام جواد(ع) گفت: ایشان می فرمایند: مومن نیازمند سه امر است؛ توفیقی که از جانب خدا است، واعظی که از درون نصیحت کند و اینکه از هر فردی نصیحت را قبول کند.

آیت الله طباطبایی، خدمت در صدا و سیما را توفیقی از جانب خدا عنوان کرد و افزود: گاهی فردی ویژگی هایی دارد و خداوند برای انجام کاری به آن توفیق می دهد و همین که خدا توفیق داده که در رأس کارهای فرهنگی قرار گیرید و در جمهوری اسلامی و صدا و سیما فعالیت کنید، توفیقی از ناحیه خدا است.

وی درباره نقش صداوسیما گفت: همان گونه که حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب فرمودند کارهای صدا و سیما بسیار زیاد و به واقع یک دانشگاه سیار است و هر فردی می تواند از آن استفاده علمی کند.

آیت الله طباطبایی با تاکید بر ضرورت رشد کارمندان و نیروهای صدا و سیما افزود: خوب است که انسان خود را بسازد و این گونه نباشد که روزمره، کاری انجام دهد و خودش رشد نکند.

در ابتدای این دیدار، یوسف افشارنیا، مدیرکل صدا و سیمای استان اصفهان گزارشی از برخی فعالیت ها و برنامه های در دست تولید این اداره کل ارائه کرد و توضیحاتی درباره توجه به تولید محتوا بر مبنای سند تحول صدا و سیما و ماموریت های ابلاغی رهبر معظم انقلاب برای آن سازمان ارائه کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 71 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 21 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.