اصفهان گلس مایند اما و اگر‌های اقدام نماینده مردم نجف‌آباد - اصفهان گلسمایند

در پی تخریب بخشی از دیوار دانشگاه آزاد نجف آباد.

انتشار تصاویر تخریب بخشی از دیوار دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد با لودر با همراهی نماینده شهرستان از خبر‌های داغ و مورد توجه مردم در شبکه‌های اجتماعی در چند روز اخیر بود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان چهارم آبان در حاشیه مراسم کنگ زنی احداث تقاطع غیر همسطح میدان شهدای دانشجو در نجف‌آباد که با حضور مسوولان استان اصفهان برگزار شد، لودر سواری نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون هم حاشیه ساز شد و در جریان این امر بخشی از دیوار دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد که در جنوب این مجموعه آموزشی و در مسیر آزاد سازی طرح عمرانی تقاطع غیر همسطح دانشجو قرار دارد با یک دستگاه لودر تخریب شد.

ابوالفضل ابوترابی فرد نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون به دنبال انتشار گسترده فیلم این اقدام در شبکه‌های اجتماعی با تشریح دلایل کار خود گفت: این کار با مسوولیت شخصی وی برای سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی تقاطع و حذف کاغذ بازی اداری بوده است.
وی با اشاره به قرار گرفتن دانشگاه آزاد نجف‌آباد در محل تلاقی محور شرقی و غربی استان و تردد سنگینی در این مسیر نا ایمن گفته در یک ماه گذشته در مذاکره با دانشگاه آزاد نجف‌آباد فرصتی یک‌هفته‌ای به آن‌ها برای انجام مقدمات کار برای آزادسازی مسیر و آغاز عملیات اجرایی طرح داده شد.
در پی این اقدام روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: تنها پس از گذشت هشت روز از ابلاغ نقشه‌های اجرایی و تقاضای آزادسازی به دانشگاه در کمال ناباوری در اقدامی کاملاً غیرقانونی و خارج از عرف و بدون هماهنگی قبلی و بدون اخذ مجوز، پیمانکار طرح در معیت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اقدام به تخریب بخشی از دیوار‌های دانشگاه کردند که تصاویر آن در فضای مجازی منتشر و موجب وهن به دانشگاه شد.
در بخش دیگری از بیانیه آمده: این واحد دانشگاهی در عمل به وظایف و مسوولیت‌های قانونی خود موضوع را پیگیری و ضمن اعتراض شدید نسبت به این اقدام غیرقانونی و ساختار شکنانِه، خواستار توقف فوری هرگونه عملیات عمرانی تا قبل از طی شدن مراحل اداری، عقد توافقنامه و تعهدات شهرداری و اخذ مجوز‌های لازم از مراجع ذیصلاح دانشگاه آزاد اسلامی می‌شود ضمن اینکه دانشگاه حق خود را در پیگیری قضایی موضوع محفوظ نگه می‌دارد.
بر اساس بیانیه دانشگاه آزاد نجف‌آباد، تقاضای رسمی آزاد سازی حدود چهار هزار مترمربع از اراضی حاشیه جنوبی دانشگاه به انضمام نقشه‌های اجرایی این طرح در ۲۵ مهر امسال به این دانشگاه اعلام شده است.
رئیس کل دادگستری استان با اشاره به نامه رئیس دانشگاه آزاد نجف آباد به فرمانداری و ارسال رونوشت آن به دادسرا گفت: هنوز شکایتی از ناحیه این دانشگاه علیه ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس به دادسرای کارکنان دولت واصل نشده است.
محمدرضا حبیبی گفت: به دلیل لزوم اجرای این عملیات و مخاطره آمیز بودن محل، شهرداری و دانشگاه آزاد به دنبال اجرای طرح بوده و مذاکراتی نیز داشته اند.
وی با اشاره به اینکه این اقدام نماینده مردم نجف آباد از نظر قانونی محل تامل است افزود: به دادستان نجف آباد تاکید شده اقدامات تصرفی تا طی شدن مراحل قانونی متوقف و تشریفات قانونی دنبال شود.
اجرای تقاطع غیر همسطح شهدای دانشجو به طول ۸۰۰ و عرض ۲۰۰ متر با اعتبار هزار و ۳۰۰ میلیارد ریالی از محل اعتبارات وزارت و راه و شهرسازی سه شنبه گذشته آغاز شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 126 views بار دسته بندی : اقتصادی تاريخ : 31 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.