اصفهان گلس مایند امنیت بیشتر، همکاری قوه قضاییه با نیروی انتظامی - اصفهان گلسمایند

امنیت بیشتر، همکاری قوه قضاییه با نیروی انتظامیبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: لازم است قوه قضاییه همکاری بیشتری با نیروی انتظامی در برخورد با متخلفان داشته باشد تا امنیت جامعه تضمین شود.
آیت الله مهدوی در خطبه‌های دوم نماز جمعه افزود: سبک شمردن گناه آن را تشدید می‌کند که لازم است با این نوع گناه‌ها برخورد شود.
وی گفت: افراد زیادی برای گزینه‌های استانداری و شهرداری اصفهان انتخاب شده بودند که یک نفر بیشتر نمی‌تواند این کرسی را در اختیار داشته باشد و سایر افراد نیز از مدیران انقلابی بودند و باید از آن‌ها در سمت‌های دیگراستفاده شود.
امام جمعه این هفته اصفهان افزود:انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری امیدی برای جامعه زنده شد تا با انتخاب صحیح افراد در سمت‌های مختلف آن‌ها با تلاش کوشش زندگی مردم را سر و سامان بخشند.
آیت الله مهدوی گفت: افرادی که فعل حرام را انجام می‌دهند نباید به کاری گرفته شوند چرا که آن‌ها نمی‌توانند کار را به خوبی انجام دهند.
امام جمعه این هفته نماز جمعه اصفهان به حوادث لبنان اشاره کرد و گفت:مردم لبنان به دنبال کشف حقایق و هستند، اما آمریکا همیشه به دنبال تفرقه افکنی در جهان اسلام هستند که هم اکنون وجود داعش در افغانستان نشان دهنده این موضوع است.
امام جمعه اصفهان به بحث برجام پرداخت و افزود: نباید شتاب زدگی در مذاکرات وجود داشته باشد همچنین اروپا و آمریکا باید به تعهدات خود عمل کنند.
آیت الله مهدوی گفت: کشور ما هیچ وقت نباید به غرب وابسته باشد و قرداد شانگ‌های جلوه این موضوع بوده و دیگر ایران زیر بار مذاکرات تحمیلی نمی‌رود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 101 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 15 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.