اصفهان گلس مایند انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه کاشان و شرکت سایپا سیتروئن - اصفهان گلسمایند

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه کاشان و شرکت سایپا سیتروئن منعقد شد.

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه کاشان و شرکت سایپا سیتروئنبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس دانشگاه کاشان گفت: براساس این تفاهم نامه تبادلات علمی، پژوهشی آموزشی، تحقیقاتی و نوآوری توسعه پیدا می‌کند و دوره‌های آموزشی برای کارکنان سایپا سیتروئن برقرار می‌شود.

عباس کتابی، جهت‌دهی به پژوهش، آموزش و توسعه زیرساخت‌های تخصصی به سمت پاسخگویی به مطالبات علمی و نیازمندی‌های تخصصی دانشی بخش‌های مختلف شرکت را از جمله تعهدات دانشگاه در این تفاهم‌نامه برشمرد و افزود: با امضاء این تفاهم‌نامه کارگاه‌های آموزشی- پژوهشی، دوره کوتاه مدت و انواع گردهمایی‌های علمی مرتبط با نیاز متوسط دانشگاه برابر در خواست شرکت در قالب قرارد‌های مشخص برگزار و در راستای رفع نیاز‌های تحقیقاتی و پژوهشی صنعت و ایجاد سازماندهی شبکه‌های پژوهشی تخصصی در دانشگاه و مراکز واحد‌های زیر مجموعه مساعدت می‌شود.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نیزگفت: شرایطی را ایجاد می‌کنیم که استادان، دانشجویان و نخبگان شهر کاشان بتوانند در سایپا سیتروئن حضور داشته باشند.
محمد علی تیموری افزود: برهمین اساس دفترکاری برای حضور دانشگاهیان در شرکت سایپا سیتروئن آماده می‌شود و در اختیار دانشگاه قرار می‌گیرد و قرارداد بین دو مجموعه منعقد می‌شود که با حضور مستمر، دانشی که در دانشگاه وجود دارد َبه صنعت منتقل شود.
این تفاهم‌نامه در ۶ ماده و ۲ نسخه به امضای عباس کتابی رئیس دانشگاه کاشان و سید محمدعلی موسوی مدیرعامل شرکت سایپا سیتروئن رسید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 568 views بار دسته بندی : اقتصادی تاريخ : 19 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.