اصفهان گلس مایند ایجاد ۵۷۴ فرصت شغلی با وام کارآفرینی - اصفهان گلسمایند

۵۷۴ فرصت شغلی در استان اصفهان با وام کارآفرینی ایجاد شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اصفهان؛ مدیر صندوق کارآفرینی امید اصفهان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما در آران و بیدگل گفت: پرداخت ۲۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات با کارمزد چهار درصد در سال جاری، ۵۷۴ فرصت شغلی در این استان ایجاد کرده است.

احسان مهدوی هزاره، پرداخت تسهیلاتِ صندوق کارآفرینی اصفهان را در سال ۱۳۹۹ درمقایسه با سال قبل از آن، دو برابر بیشتر بیان کرد و افزود: پارسال، ۱۵۱ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه در بخش‌های مختلف در استان اصفهان پرداخت شد.

وی، اشتغال پایدار روستایی و طرح‌های مشارکتی را در روستا‌ها از طرح‌های در حالِ اجرای این استان برشمرد و گفت: سه طرح روستای بدون بیکاری، یک روستا یک محصول و صندوق‌های خرد محلی در برهه کنونی از مهمترین طرح‌های صندوق کارآفرینی امید در استان اصفهان است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید اصفهان گفت: با استفاده از منابع مشترک با معاونت اشتغال وزارت کار، طرح‌های دانش‌بنیان و پیش ران که به توسعه منطقه‌ای و ملی کمک می‌کند، در اولویت پرداخت تسهیلات است.

وی با یادآوری بهره‌برداری از کارخانه داروسازی یاس کبود، تولیدکننده دارو‌های گیاهی در روستای علی‌آباد آران و بیدگل گفت: برای ساخت این کارخانه نزدیک به ۲۱ میلیارد تومان هزینه شده که حدود هفت میلیارد تومانِ آن تسهیلات صندوق کارآفرینی امید است.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 100 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 26 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.