اصفهان گلس مایند ایران در مسابقات سلاح، به هدف زد - اصفهان گلسمایند

با برگزاری آخرین مرحله از مسابقات بین‌المللی نظامی اربابان سلاح، برتریِ ایران در این مسابقات مسجل شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اصفهان؛ آخرین مرحله فردا اعلام می‌شود، اما ایران با کسب ۳ طلا و یک نقره از چهار مرحله قبلی برگزار شده برتری خود را در این مسابقات قطعی کرده است.

مسئول اجرای ششمین دوره مسابقات اربابان سلاح گفت: تاکنون، ایران صاحب سه سکوی قهرمانی و یک نایب قهرمانی شده و با مسابقات امروز و فردا، پرونده این مسابقات بسته خواهد شد.

سرهنگ محمد سیدی با اشاره به برگزاری ششمین دوره مسابقات اربابان سلاح در شاهین‌شهر اصفهان گفت: این مسابقات در حالی برگزار شد که کشور‌های ایران، روسیه، ازبکستان و ویتنام در این رقابت حضور پیدا کردند.

سرداور و مسئول اجرای ششمین دوره مسابقات بین المللی اربابان سلاح با بیان اینکه تاکنون ۵ مرحله از مسابقات را پشت سر گذاشتیم، گفت: مرحله توپخانه سنگین ۱۲۲ میلیمتری، توپخانه ۲۳ میلیمتری پدافند هوایی، توپخانه گراد و راکت‌انداز و سلاح‌های انفرادی برگزار شد و امروز، مسابقه گروهی بین جمهوری اسلامی ایران و تیم ازبکستان برگزار می‌شود و فردا هم تیم روسیه به مصاف ویتنام خواهد رفت.
سرهنگ محمد سیدی با بیان اینکه ایران بستر مسابقات، تجهیزات، ادوات و سیستم‌های تصویربرداری را برای بازنگری داوران به نحو مطلوب فراهم کرد، گفت: دیروز و امروز شاهد بودیم ارمنستان، نماینده خود را برای اینکه بتواند در سال آینده یک پیست در آن کشور ایجاد کند، به ایران فرستاد تا اطلاعات لازم را دریافت کند.

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 79 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 2 سپتامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.