اصفهان گلس مایند ایرج رخصتی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان شد - اصفهان گلسمایند

ایرج رخصتی طی حکمی از سوی دکتر امیرحسین نادری سرپرست هلدینگ صدرتامین، به عنوان مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان منصوب شد.

ایرج رخصتی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان شدبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان؛ در بخشی از این حکم آمده است:
نظر به تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی، به عنوان مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن اصفهان منصوب می‌شوید تا با هماهنگی سایر اعضاء محترم هیئت مدیره، ضمن رعایت جوانب شرعی و قانونی و استفاده از تمام ظرفیت‌های شرکت، نیرو‌های ارزشمند و متخصص در راستای تحقق اهداف شرکت اهتمام ورزید.
ایرج رخصتی از نهم بهمن‌ماه سال گذشته به عنوان سرپرست شرکت ذوب‌آهن اصفهان موفق شده با هماهنگی تلاش‌گران و برنامه‌ریزی‌های جامع و دانش‌محور ۶ رکورد تولیدی روزانه، ماه و سالانه را به ثبت برساند و بخش بزرگی از مشکلات مواد اولیه و انرژی این مجتمع عظیم صنعتی را نیز برطرف کند.

مهندس رخصتی عضو و رئیس هیات مدیره شرکت نسوز ایران از شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ شستا از سال ۹۶ تا کنون و سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان از ۹ بهمن ماه سال گذشته تا کنون است.

وی که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت برنامه ریزی و کارشناسی مهندسی برق است از سال ۷۳ در ذوب آهن اصفهان در سمت‌های مختلف خدمت کرده و به عنوان کارشناس رسمی دادگستری نیز فعالیت دارد.

مهندس رخصتی در سوابق کاری خود، سمت‌هایی همچون معاون خرید (۹۶ – ۹۷)، مدیرعامل شرکت تارابگین (۹۴ – ۹۶)، مدیر ارشد ایمنی، بهداشت و محیط زیست (۹۲ – ۹۴)، مدیر ارشد اجرایی (۸۹ – ۹۲)، مدیر پروژه کک سازی (۸۵ – ۸۹)، مدیر پروژه نیروگاه‌های توازن ذوب آهن اصفهان (۸۴ – ۸۵) و… را تجربه کرده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 146 views بار دسته بندی : اقتصادی تاريخ : 17 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.