اصفهان گلس مایند ایستادگی تمام قد بسیج در مقابل دشمنان - اصفهان گلسمایند

ایستادگی تمام قد بسیج در مقابل دشمنانبه گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ جانشین سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با اشاره به اینکه فرمان امام (ره) مبنی بر تشکیل بسیج، فراتر از یک تصمیم انسانی بوده و به فرموده رهبر انقلاب نشان از اراده الهی در این تصمیم است، گفت: اگر تدبیر حضرت امام (ره) برای تشکیل بسبج نبود ابرقدرت‌ها اجازه پیشرفت و پیگیری اهداف انقلاب اسلامی را نمی‌دادند و مسیر ما در تحقق تمدن اسلامی با چالش‌های بیشتری مواجه می‌شد.
سردار مرتضی عمومهدی با بیان اینکه کسانی که پای کار انقلاب قیام می‌کنند، ایستادگی ادعایی ندارند و از مال و وقت خودشان برای فعالیت‌های مختلف مجاهدت می‌کنند، افزود: روزانه دشمنان در حال طراحی توطئه علیه کشور هستند، اما بسیج چشم طمع دشمنان را کور کرد، مقابل آنان ایستاده است.
سردار عمومهدی با بیان اینکه بسیج از دل مردم جوشیده و به ظهور رسیده است، گفت: بسیج در مقابل عناصر برانداز و کسانی که بخواهند به جمهوری اسلامی آسیبی بزنند خواهد ایستاد.
جانشین سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه ۲ هزار و ۵۰۰ گروه سازندگی در عرصه سازندگی بسیج به ثبت رسیده است ادامه داد: بسیج در ۶۰۰ روستای استان با کمک گروه‌های جهادی خود طرح جهاد آبرسانی را دنبال می‌کند.
وی با بیان اینکه بسیج در عرصه کمک مومنانه بیش از یک میلیون کمک معیشتی بین نیازمندان توزیع کرد، افزود: در زمینه امداد و کمک بسیج اولین گروهی است که در صحنه حاضر می‌شود و به یاری مردم می‌شتابند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 89 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 25 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.