اصفهان گلس مایند بازسازی مخزن آب ۲۰۰ متر مکعبی روستای ازونبلاغ در فریدن - اصفهان گلسمایند

بازسازی مخزن آب ۲۰۰ متر مکعبی روستای ازونبلاغ در فریدنبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز اصفهان، رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی فریدن، هزینه اجرای این طرح را بیش از ۲۵۰ میلیون تومان بیان کرد و گفت: با توجه به کمبود آب و مشکلات کیفی آب در بیشتر روستا‌های شهرستان آب و فاضلاب فریدن مجتمع‌های روستایی ایجاد می‌شود.
مسعود مقدسی افزود: همچنین خط انتقال آب به طول چهار هزار و ۲۰۰ متر از شهر داران به روستای قفر با بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار در حال تکمیل است.
وی افزود: از بهمن سال ۹۸ تاکنون در بخش روستایی با ساخت مجتمع آبرسانی دهق، چیگان و قرغن و اجرای خط انتقال از این مجتمع به طول شش کیلومتر به مخزن روستای قرغن حذف آبرسانی سیار در این روستا‌ها با بیش از ۱۱ میلیارد ریال اجرا شده است.
وی افزود: در روستای قفر اصلاح و تعویض شبکه توزیع به طول سه هزار و ۳۰۰ متر همراه با اصلاح انشعابات مشترکان به تعداد ۸۵ فقره با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج با هزینه‌ای بیش از هفت میلیارد ریال اجرا شد.
رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی فریدن گفت: همچنین اجرای خط انتقال آب به طول چهار هزار و ۲۰۰ متر از شهر داران به روستای قفر با مشارکت دهیاری و شورای روستا با اعتباری بیش از ۴۰ میلیارد ریال در حال تکمیل است.
مقدسی گفت: در روستای بادجان عملیات اصلاح و تعویض شبکه توزیع به طول دو هزار و ۲۰۰ متر همراه با اصلاح انشعابات مشترکان به تعداد ۱۰۲ فقره با مشارکت دهیاری با بیش از شش میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اجرا شده است.
وی افزود: در روستای خویگان اصلاح انشعابات ۱۴۰ مشترک با مشارکت دهیاری با بیش از دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و در روستای سواران اصلاح و تعویض شبکه توزیع به طول ۶۵۰ متر همراه با تعویض انشعابات مشترکین به تعداد ۲۰ فقره با بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه اجرا شد.
رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی فریدن گفت: در روستای گنجه اصلاح و تعویض شبکه توزیع به طول ۸۰۰ متر همراه با تعویض انشعابات مشترکان به تعداد ۴۵ فقره با مشارکت دهیاری با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اجرا شد.
مقدسی افزود: در روستای نماگرد فریدن اصلاح و تعویض شبکه توزیع به طول هزار و ۴۰۰ متر همراه با تعویض انشعابات مشترکین به تعداد ۴۲ فقره با مشارکت دهیاری با بیش از سه میلیارد ریال هزینه اجرا شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 123 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.