اصفهان گلس مایند با تجهیزات بارانی به مرنجاب بیایید - اصفهان گلسمایند

با تجهیزات بارانی به مرنجاب بیاییدبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آران و بیدگل با اشاره به هشدار‌های هواشناسی و پیش‌بینی بارندگی گفت: از امروز تا شنبه هفته آینده سامانه بارشی در آران و بیدگل فعال می‌شود و اوج بارش‌ها در روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته جاری است.
سیدحسین چاکری افزود: با توجه به اینکه جاده ۵۰ کیلومتری منطقه مرنجاب به طور کامل خاکی است، تجربه‌ها نشان داده در بارندگی‌های شدید دچار آبگرفتگی و لغزندگی می‌شود.
وی به گردشگرانی که در چنین شرایطی قصد دارند با اتوبوس، مینی بوس و سواری وارد منطقه شوند سفر خود را به هفته‌های بعد موکول کنند.
منطقه نمونه گردشگری مرنجاب در شمال شهرستان آران و بیدگل یکی از بکرترین و زیباترین کویر‌های کشور است که از شمال به دریاچه نمک، از غرب به کویر مسیله، دریاچه حوض سلطان و حوض مره و از شرق به پارک ملی کویر منتهی می‌شود.
این منطقه با برخورداری از ظرفیت فعالیت‌هایی ازجمله کویرنوردی، آفرود، موتورسواری، سافاری، شترسواری، اسکی روی شن و ماسه تا پیش از شیوع ویروس کرونا سالانه میزبان ده‌ها هزار نفر گردشگر داخلی و خارجی بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 107 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 3 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.