اصفهان گلس مایند برخورد قاطع با اغتشاشگران یک مطالبه عمومی - اصفهان گلسمایند

نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کاشان

نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کاشان:برخورد قاطع با اغتشاشگران یک مطالبه عمومی است.

برخورد قاطع با اغتشاشگران یک مطالبه عمومیبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کاشان با حضور در حوزه علمیه آیت الله یثربی با تاکید بر هوشیاری در برابر شرایط حساس کنونی کشور گفت: جریان انقلابی، توده مردم و نخبگان حواسشان به حرکت‌هایی که می‌خواهند کشور ما را به ناامنی بکشانند، باشد.
حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی افزود: مستکبران غیر از سیاهی، جنایت و خیانت در حق ملت چیزی ارائه نکردند، و در چند ماه گذشته با راه اندازی جنگ ترکیبی و بسیج همه امکانات اعم از فضای مجازی، فضای حقیقی، تحریم و بیانیه سعی در برهم زدن نظم و امنیت ایران را داشتند.
وی گفت: انتظار داریم در برخورد با جرائم و اغتشاشگران برخورد قاطع صورت گیرد چرا که این مطالبه روز افزون مردم است.
امام جمعه کاشان افزود: سازمان اطلاعات بیش از ۴۷ کشور و سرویس‌های جاسوسی بیش از ١٢کشور در کف میدان بودند تا این نظام را زمین بزنند و بیش از ٣٠٠شبکه ماهواره‌ای در حال تبلیغ بر علیه انقلاب هستند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه وظیفه ما داشتن نگاه بصیریت مندانه و ترکیبی برای شناخت دشمنان است، گفت: دفاع همه جانبه از اصول و ارزش‌های انقلاب از سوی مردم موجب شد تا کنون تمام توطئه‌های دشمنان خنثی شود.
وی افزود: سلبریتی‌ها با گرفتن پول و برخی هنرمندان با حضور میدانی در اغتشاشات چهره خود را عیان کردند و همراه با توطئه‌های دشمنان و به دنبال راه اندازی و تغییر سبک زندگی ایرانی و اسلامی همانند سبک زندگی غربی‌ها با بی بندوباری آن در جامعه هستند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 91 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 10 دسامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.