اصفهان گلس مایند برگزاری جشن ۸ کیلومتری در اصفهان به مناسبت عید غدیر - اصفهان گلسمایند

برگزاری جشن ۸ کیلومتری در اصفهان به مناسبت عید غدیربه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، اصفهان ؛ دبیر اجرایی بنیاد غدیر استان اصفهان گفت: در جشن ۸ کیلومتری اصفهان از پل شهرستان تا پل مارنان ده موکب دایر می‌شود و موکب‌ها از چهارشنبه تا جمعه به مدت ۳ روز از یک ساعت به اذان مغرب تا بعد از نماز مغرب میزبان عاشقان هستند.
حجت الاسلام اسماعیل دست‌افکن افزود: از مردم می‌خواهیم این ده روز، شور و حال غدیری مثل استقبال از عید نوروز داشته باشند و در روز غدیر با پوشیدن لباس نو و تمیز کردن خانه به استقبال این عید بزرگ بروند.
وی با اشاره به ثواب اطعام در روز غدیر افزود: بیش از یک میلیون پرس غذا به مناسبت عید غدیر در استان اصفهان، بین مردم توزیع می‌شود.
دست افکن افزود: برگزاری جشن عمامه‌گزاری ۳۰۰ نفر از طلاب در شب غدیر در حوزه علمیه صدر اصفهان به دست آیات مظاهری و طباطبایی‌نژاد از دیگر برنامه‌های شاخص عید سعید غدیر است.
وی با اشاره به برپایی بیش از یک‌صد موکب در نقاط مختلف استان تا روز جمعه برای پذیرایی از عاشقان امیرالمومنین علی علیه‌السلام گفت: در ۹۰ شهر استان که دارای امام جمعه است مراسم پیاده‌روی، جشن خانوادگی، ایستگاه صلواتی، اطعام و ایستگاه سلامت برگزار می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 60 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 1 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.