اصفهان گلس مایند برگزاری مراسم عزاداری اربعین حسینی در ۲۵ بقعه شهرستان اصفهان - اصفهان گلسمایند

برگزاری مراسم عزاداری اربعین حسینی در ۲۵ بقعه شهرستان اصفهانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان اصفهان با بیان اینکه این مراسم‌ها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود گفت: سخنرانی پیرامون اهداف نهضت امام حسین (ع)، لزوم تبیین و ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و تبیین فرهنگ عفاف و حجاب، عزاداری، مداحی و پاسخگویی به سؤالات مردم از جمله برنامه‌های روز اربعین در بقاع متبرکه است.
حجت‎الاسلام روح الله بیدرام افزود: بقاع متبرکه حرم حضرت زینب (س)، ابوالعباس (ع) خوراسگان، مقبره علامه مجلسی، امامزاده شاه میر حمزه، امامزاده جعفر (ع)، اسحاق (ع) خوراسگان، اسماعیل (ع) و شاهزاده حسن (ع) کیجعلی، باقر (ع) خیادان میزبان مراسم عزاداری اربعین حسینی هستند.
وی همچنین به توزیع ۲۰ هزار پرس غذای گرم برای اربعین حسینی در اصفهان اشاره کرد و گفت: این میزان غذا از طرف حرم‌های مطهر شهرستان تهیه و در بین زائران و عزاداران توزیع خواهد شد.
رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان اصفهان با اشاره به اعزام ۱۵۰ مبلع بومی در موقوفات و بقاع متبرکه شهرستان اصفهان افزود: این مبلغان پاسخگوی مسایل شرعی زائران و عزداران در این اماکن هستند.
حجت الاسلام بیدرام همچنین به اعزام ۲۳موکب حرم حضرت زینب (س) به عراق اشاره کرد و گفت: این موکب‌ها روزانه به ۱۰ هزار زائر خدمت رسانی می‌کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 86 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 25 سپتامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.