اصفهان گلس مایند برگزاری همایش «به عشق رهبرم» - اصفهان گلسمایند

همایش «به عشق رهبرم» در سالروز ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب به همت مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ معاون سازمان بازرسی کل کشور در این همایش گفت: برای سالم سازی و طهارت جامعه و دستگاه‌های اجرایی نیاز به قوانین صحیح داریم و مردم هم باید در کنار دیگر دستگاه‌های نظارتی، بر کار آن‌ها نظارت کنند.

حجت الاسلام محمدمهدی عرب انصاری، حضور بازرسان افتخاری آمران به معروف و ناهیان از منکر را تجلی حرکتی مردمی عدالت محور و ظلم ستیز دانست و گفت: انتظار رهبر معظم انقلاب حضور مردم در کنار بازرسان سازمان بازرسی است که تلفیقی بسیار منطقی از نظارتی قانونی، همه جانبه، حاکمیتی و مردمی است.

وی افزود: ما نیاز به مشارکت با مجمع داریم چرا که اعضای آن در متن جامعه و در ارتباط با دستگاه‌های مختلف هستند و سرنخ‌های بسیار خوبی را به ما منتقل می‌کنند.

جانشین مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر در اصفهان در توضیح برنامه‌های آینده این مجمع گفت: مبارزه با آسیب‌های اجتماعی از طریق قرارگاه ثارالله و رصد و تولید محتوا از طریق قرارگاه فضای مجازی مقداد پیگیری می‌شود.

محمدرضا صادق زاده افزود: طرح‌های قرارگاه محرومیت زدایی نیز در ۲۸۰ مسجد برگزار شد و ۵۰۰ ناظرِ سلامت با بازرسان اصناف همکاری کردند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 97 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 28 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.