اصفهان گلس مایند برگزاری ۱۹۰۰ برنامه در هفته نیروی انتظامی در اصفهان - اصفهان گلسمایند

نشست صمیمی اصحاب رسانه و مسئولان انتظامی

در هفته نیروی انتظامی از ۱۷ مهر ماه، ۱۳۵ برنامه منسجم در مرکز استان و بیش از ۱۹۰۰ برنامه در استان اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی استان اصفهان در نشست قدردانی اصحاب رسانه از عملکرد نیروی انتظامی در اتاق بازرگانی، شعار امسال هفته نیروی انتظامی ” پلیس هوشمند، امنیت پایدار” عنوان کرد و گفت: به مناسبت گرامیداشت این هفته، برگزاری بیش از ۱۹۰۰ برنامه برای این هفته پیش بینی شده است.

سردار محمدرضا میرحیدری، نیروی انتظامی استان اصفهان در حوزه‌های سایبری و کشف مواد مخدر را در ردیف استان برتر کشور معرفی کرد و افزود: تجلیل از سربازان نمونه، خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری نشست ایتام نیروی انتظامی و نشست شورای اداری استان با محوریت نیروی انتظامی، تجدید بیعت با شهدا از مهمترین برنامه‌های این هفته است.

وی ادامه داد: صبحگاه عمومی در ستاد انتظامی استان با حضور نماینده، ولی فقیه، استاندار و اعضای شورای تامین، دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان، ارتباط مستقیم با مردم، اجرای رزمایش مشترک با یگان‌های حفاظت ادارات، غبارروبی گلزار‌های شهدا و حضور در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه از جمله برنامه‌های هفته نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: اجرای طرح‌هایی جهت ارتقای معنویت در سطح پلیس تا بدنه خود را پاک‌تر از گذشته در جهت تحقق حقوق مردم و نظام پرورش دهد.

سردار میرحیدری با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص تقویت پلیس، تصریح کرد: دولت‌ها اگر در تجهیز پلیس، امکانات و معیشت اهتمام بیشتری داشته باشند، پلیس بهتر می‌تواند امنیت مردم را تامین و حقوق مردم را احقاق کند.

وی افزود: به رغم مشکلات و توطئه‌های دشمنان، کارکنان نیروی انتظامی اهتمام ویژه‌ای در دفاع از حقوق مردم داشته و دارند.

سرهنگ جهانگیر کریمی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: تنویر افکار عمومی و افزایش احساس امنیت رسالت اصلی نیروی انتظامی است و این امر مستلزم ارتباط و پاسخگویی شبانه روزی با اصحاب رسانه است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 80 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 2 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.