اصفهان گلس مایند بلندقامتان ذوب آهن در تلاش رسیدن به روز‌های اوج ... - اصفهان گلسمایند

تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان برای حضوری پرقدرت در لیگ برتر و کسب عنوان قهرمانی این روز‌ها در حال آماده سازی است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن با بیان اینکه یک هفته‌ای است که تمرینات خود را برای فصل جدید آغاز کرده اند گفت: سعی کردیم شاکله اصلی خود را برای این فصل از رقابت‌ها حفظ کنیم تا با کمترین تغییرات در لیگ برتر حاضر شویم.
فرزاد کوهیان افزود: برای تقویت تیم ۴ بازیکن جدید و خوب را هم به خدمت گرفته ایم که در حال حاضر در اردوی آماده سازی حضور دارند.
کوهیان گفت: هر تیمی در لیگ برتر بسکتبال می‌تواند از ۲ تا۳ بازیکن خارجی استفاده کند و ماهم در تلاشیم ۲ بازیکن خارجی و با کیفیت را به خدمت بگیریم و با تمام توان در لیگ امسال حاضر شویم.
سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن در ادامه و با اشاره به ظرفیت‌های بسکتبال اصفهان افزود: اصفهان همیشه جزو استان‌های برتر در بسکتبال بوده و ورزشکاران زیادی را هم به تیم ملی معرفی کرده است.
فرزاد کوهیان گفت: ذوب آهن پس از دوری چندساله در سطح نخست بسکتبال ۲ سالی است که دوباره به این سطح رسیده، ولی در این ۲ سال همواره در میانه‌های جدول لیگ بوده و امسال در تلاشیم که یک عنوان شایسته و در خور باشگاه بزرگ ذوب آهن کسب کنیم.
کوهیان با اشاره به اینکه ذوب آهن همواره در دهه ۸۰ جزو برترین‌ها و قهرمانان بسکتبال بوده افزود: با حمایت‌های هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه که امسال توجه ویژه‌ای به بسکتبال دارند امیدواریم دوباره به روز‌های درخشش ذوب آهن در بسکتبال باز گردیم.

تیم بسکتبال ذوب آهن فصل گذشته و در جدول ۱۳ تیمی لیگ عنوان هشتم را کسب کرد.
لیگ برتر بسکتبال امسال قرار است با حضور ۱۶ تیم و از ۲۲ مهر آغاز شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 85 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 14 سپتامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.