اصفهان گلس مایند بهترین اساتید عربی کنکور در ایران و اصفهان چه افرادی هستند؟ - اصفهان گلسمایند

بهترین اساتید عربی کنکور در ایران و اصفهان چه  افرادی هستند؟

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های داوطلبان کنکور، درس عربی و سوالات مفهومی آن است. درس عربی در کنکور از جمله دروسی است که نیاز به استاد عربی دارد. معلمی که بتواند با تدریس حرفه‌ای خود، مفاهیم سخت و مفهومی عربی را به دانش‌آموز تدریس کند و با آموزش تکنیک‌های درست تست‌زنی، نحوه پاسخ‌گویی به سوالات عربی کنکور را در سریع‌ترین زمان به او یاد دهد. به دلیل اهمیت آموزش کنکور عربی و مطالعه درس عربی به سبک کنکوری، در ادامه به بهترین اساتید عربی کنکور استادبانک می‌پردازیم که از بهترین اساتید عربی ایران هستند.

بهترین اساتید عربی کنکور ایران را در استادبانک بیابید!

سایت تدریس خصوصی استادبانک، یکی از معتبرترین سایت‌‌های تدریس خصوصی در ایران است که در زمینه معرفی بهترین اساتید عربی کنکور و سایر دروس شناخته شده است. مدرسین خصوصی استادبانک بدون محدودیت در تهران، اصفهان و سایر شهر‌های ایران از طریق سیستم تدریس خصوصی حضوری و آنلاین می‌توانند با دانش‌آموزان ارتباط برقرار کرده و بهترین کیفیت تدریس خود را ارائه دهند. در ادامه چند استاد عربی کنکور از بین تعداد بی‌شماری از برترین اساتید عربی در استادبانک را معرفی کرده‌ایم تا با بهترین اساتید عربی کنکور آشنا شوید.

استاد جواد صباح؛ بهترین معلم عربی کنکور انسانی، ریاضی و تجربی

استاد جواد صباح از اساتید ۵ ستاره و vip استادبانک هستند که مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات عربی از دانشگاه تهران را دارند. ایشان ۸۵۰ جلسه موفق را با شاگردان مختلف خود با رضایت کامل آن‌ها به اتمام رسانده است. ۳۸ سال سابقه تدریس در مدارس مختلف را داشته و دارای مدرک دوره اخلاق حرفه‌ای تدریس استادبانک می‌باشند.

استاد مریم آرمان؛ یکی از بهترین اساتید عربی کنکور ایران

استاد مریم آرمان از اساتید ۵ ستاره و vip استادبانک هستند. ایشان مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات عربی از دانشگاه خوارزمی تهران را دارند. خانم آرمان ۲۴۲۶ جلسه موفق را در استادبانک با شاگردان مختلف خود با رضایت کامل آن‌ها به اتمام رسانده‌‌اند. همچنین ایشان مدرک تافل زبان و ادبیات عربی از کانون زبان ایران را نیز دارند.  استاد آرمان سابقه تدریس بالایی در مدارس مختلف داشته و دارای مدرک دوره اخلاق حرفه‌ای تدریس استادبانک هستند.

استاد باقر شیخ عطار؛ بهترین استاد عربی کنکور کشور

استاد شیخ عطار از اساتید ۵ ستاره و vip استادبانک هستند. ایشان علاوه بر دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات عربی، معلم رسمی آموزش و پرورش نیز می‌باشند. همچنین استاد شیخ عطار عضو گروه ارزشیابی کتاب‌های درسی وزارت آموزش و پرورش و مدرس پایه دهم تا دوازدهم صدا و سیما نیز هستند.  ایشان سابقه تدریس بالایی در مدارس نمونه دولتی، علامه حلی ۴، شاهد ارشاد و مجموعه سلام دارند. می‌توانید با کلیک روی لینک بهترین اساتید عربی کنکور ۱۴۰۲، پروفایل و اطلاعات تدریس آقای شیخ عطار و سایر اساتید کنکور عربی ایران را مشاهده کنید.

استاد حمیدرضا تاجیک؛ از برترین اساتید تدریس خصوصی عربی کنکور در ایران

استاد حمیدرضا تاجیک از اساتید ۵ ستاره استادبانک هستند. ایشان معلم رسمی آموزش و پرورش بوده و بیش از ۲۰ سال سابقه تدریس در مدارس دولتی و غیردولتی و نمونه را دارند. به صورت آنلاین می‌توانند در اصفهان  و سایر شهرهای ایران تدریس کنند. استاد تاجیک در تهران نیز علاوه تدریس خصوصی آنلاین، تدریس خصوصی به صورت حضوری را نیز قبول می‌کنند.

استاد عصمت اشرفی خیرآبادی؛ از برترین اساتید تدریس خصوصی عربی اصفهان

استاد عصمت اشرفی خیرآبادی از اساتید ۵ ستاره اصفهان استادبانک بوده که دارای مدرک اخلاق حرفه‌ای در تدریس استادبانک و همچنین کارشناسی ارشد الهیات هستند. ایشان ۳۴۷ جلسه موفق را با شاگردان مختلف خود با رضایت آن‌ها به اتمام رسانده است و به مدت ۱۵ سال سابقه تدریس در دانشگاه‌های پیام‌نور و مدارس مختلف اصفهان را نیز دارند.

استاد افسانه محمدی؛ استاد برتر تدریس خصوصی عربی استادبانک در اصفهان

استادافسانه محمدی از اساتید موفق و برتر تدریس خصوصی عربی در اصفهان هستند که ۶۱۰ جلسه موفق با شاگردان مختلف خود داشته‌اند. ایشان کارشناسی ارشد زبان و ادبیات عربی از دانشگاه کاشان هستند. استاد محمدی به مدت ۸ سال در دبیرستان مختلف‌های اصفهان تدریس داشته و بیش از ۴ سال با استادبانک نیز همکاری دارند. همچنین ایشان توانسته مدرک دوره اخلاق حرفه‌ای تدریس استادبانک که یکی از معتبرترین مدارک ارزشیابی اساتید بوده،  را کسب کنند.

چرا استادبانک بهترین مرجع اساتید تدریس خصوصی عربی کنکور در ایران است؟

دسترسی به بهترین و مشهورترین اساتید عربی در ایران، خارج از سایت‌های تدریس خصوصی کمی سخت و دشوار است. خیلی از این اساتید به دلیل شهرت‌ زیادشان فرصت کافی برای کلاس‌های انفرادی را نداشته و بیشتر استاد پروازی بوده و در سمینارهای آموزشی شرکت می‌کنند. همچنین این اساتید، قیمت بعضاً گزاف و سنگینی را بابت کلاس‌های تدریس خصوصی خود دریافت کرده که خارج از توان مالی خیلی از خانواده‌ها است. اما دسترسی به برترین اساتید عربی کنکور و سایر دروس در استادبانک به راحتی تنها با ثبت درخواست در هرجای ایران امکان‌پذیر است. همچنین هزینه تدریس خصوصی عربی در استادبانک براساس شایستگی معلم در تدریس و سوابق تدریسش تعیین می‌شود نه میزان شهرت و سایر مسائل حاشیه‌ای. بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت در سریع‌ترین زمان با قیمت متناسب با تدریس حرفه‌ای استاد، به برترین اساتید عربی کنکور دسترسی پیدا کرده و درخواست معلم خصوصی خود را ثبت کنید.

استادبانک؛ مرجع آموزش خصوصی در اصفهان و ایران

با ورود به سایت استادبانک می‌توانید وارد پروفایل اساتید عربی کنکور شوید و با کمک بخش نظرسنجی شاگردان هر استاد، با مشاهده ویدئوهای نمونه تدریس اساتید و بررسی بخش رزومه تحصیلی و سوابق تدریس آن‌ها، کیفیت تدریس مدرسین خصوصی را به راحتی سنجیده و با آگاهی کامل نزدیک‌ترین استاد به معیارهای خود را انتخاب کنید. تنها کافیست روی لینک تدریس خصوصی عربی کلیک کرده یا با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۵۳۴۳ تماس گرفته و از تیم پشتیبانی استادبانک در زمینه ثبت درخواست معلم خصوصی راهنمایی و مشاوره بگیرید و برای بهترین شدن در عربی کنکور، بهترین استاد عربی کنکور را در کنار خود داشته باشید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 201 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 25 سپتامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.